اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل اقتصاد و دارایی ایلام خبر داد

واریز 28 هزار تومان مابه‌التفاوت یارانه نه حقی ایجاد کرده و نه حقی ضایع

خبرگزاری فارس: مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام گفت: واریز 28 هزار تومان مابه‌التفاوت یارانه به تعدادی از سرپرست خانوارها نه حقی ایجاد کرده و نه حقی ضایع کرده است.

واریز 28 هزار تومان مابه‌التفاوت یارانه نه حقی ایجاد کرده و نه حقی ضایع

علی‌صفر امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: با توجه به اینکه هیچکدام از افراد سرپرست خانوار در استان ایلام چه آنهایی که مابه‌التفاوت در حسابشان دیده شده و چه آنانی که دیده نشده با هم یکسان هستند می‌توان گفت که حقی از کسی ضایع نشده است.

وی ادامه داد: مطمئن هستم دولت برای همه مردم و سرپرستان خانوار در استان ایلام و دیگر مناطق کشور تدابیر لازم را برای شرایط پرداخت مابه‌التفاوت اندیشیده است.

این مسئول اضافه کرد: مردم باید منتظر زمان اجرای فاز دوم این  قانون و همچنین نحوه شرایط دریافت مابه التفاوت باشند و در این مورد هیچ نگرانی به خود راه ندهند.

امامی تصریح کرد: افرادی که هم پیامک دریافت کرده که به اختیار از دریافت یارانه انصراف دهند می‌توانند در صورت تمایل به دریافت به دفاتر پلیس + 10 مراجعه و عدم تمایل خود از انصراف دریافت یارانه‌ها اظهار کنند.

مدیرکل اقتصاد و دارایی استان ایلام متذکر شد: افزون بر این سرپرستان خانوار پس از مراجعه به دفاتر پلیس + 10 در استان حتماً پرینت انجام هرگونه تغییر را در فرم نام‌نویسی دریافت کنند و آن را نگهداری کنند.

وی در پایان اذعان داشت: در حال حاضر نیز اگر هرگونه مشکلی در ارتباط با سیستم سایت سازمان هدفمندی یارانه‌ها وجود دارد مربوط به ازدحام مراجعان به سایت بوده و در نخستین فرصت این مشکلات نیز بر طرف می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول