اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/سلامت و سالمندی/

همایش دوچرخه‌سواری پیشکسوتان بشرویه برگزار شد

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته سلامت همایش دوچرخه‌سواری پیشکسوتان با حضور بیش از 90 نفر در بشرویه برگزار شد.

همایش دوچرخه‌سواری پیشکسوتان بشرویه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، فرماندار بشرویه صبح امروز در این همایش ضمن گرامیداشت هفته سلامت و اشاره به شعار امسال که بر زندگی بهتر و طول عمر بیشتر تا‌کید دارد، اظهار داشت: برنامه خوبی که با همکاری شبکه بهداشت و درمان، کمیته امداد، بهزیستی، هیئت ورزش‌های همگانی  و شورای سلامت سالمندان برگزار شد و شاهد حضور بیش از 90 نفر از پیشکسوتان دوچرخه‌سواری بودیم که نشان از توجه سالمندان به سلامتی و ورزش است.

غلامرضا پورسلطانی تاکید کرد: سالمندی بخشی از زندگی است که باید در این بحران زندگی با ورزش و به کاربردن توصیه‌های بهداشتی خود را از بیماری‌ها دور نگه داریم.

وی با اشاره به نامگذاری امسال به سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی افزود: ما باید بیشتر از گذشته خودمان را موظف در بحث تولید بدانیم و بعد از آن با خرید کالاهای ایرانی و با کیفیت که توسط تولیدکنندگان داخلی تولید می‌شود از کار و سرمایه ایرانی حمایت کنیم.

پورسلطانی ادامه داد: بعد از انقلاب، مردم ما با اعتماد به نفس خوبی وارد عرصه‌های مختلف شدند و در زمینه‌هایی که نیاز جامعه بود به امر تولید مشغول شدند و هر جا تهدید و تحریم دشمنان وجود داشت جوانان ما در امر تولید موفقیت‌های چشمگیری را ارائه می‌دادند.

فرماندار بشرویه تصریح کرد: در زمینه‌های مختلف می‌توانیم تولیداتی داشته باشیم و با حمایتی که از آن می‌کنیم هم در بحث اشتغال و هم کمک به سرمایه ایرانی بسیار موفق خواهیم بود.

پورسلطانی در پایان از کلیه دست‌اندرکاران برگزاری این همایش که با حرکتی نمادین همراه بود تقدیر و تشکر کرد و هدایایی به رسم یادبود به هر یک از شرکت‌کنندگان در این همایش اهدا کرد

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول