اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل آسایشگاه سالمندان و معلولان گیلان:

120 مددجوی آسایشگاه رشت مجهول‌الهویه هستند

خبرگزاری فارس: مدیر عامل آسایشگاه سالمندان و معلولان گیلان گفت: آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت 550 نفر مددجو دارد که از این تعداد، 120 مددجو مجهول‌الهویه هستند.

120 مددجوی آسایشگاه رشت مجهول‌الهویه هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت ایوب قدیمی در جریان بازدید استاندار گیلان از آسایشگاه سالمندان و معلولان این شهر اظهار داشت: حضور پر مهر و پدرانه استاندار به این آسایشگاه موجب افزایش نشاط و شادی و امید به زندگی بیماران شد.

وی افزود: مددجویان، کارکنان و پرسنلی که در خدمت این بیماران هستند از حضور پر مهر و عطوفت استاندار مردمی گیلان به آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت خشنود شدند.

مدیر عامل آسایشگاه معلولان و سالمندان رشت با بیان اینکه استاندار گیلان درباره تسریع و تکمیل ساختمان در حال احداث ورودی آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان قول مساعد داده است، ابراز داشت: استاندار گیلان قول دادند که کمک قابل توجهی برای تکمیل این ساختمان داشته باشند.

وی درباره وضعیت آسایشگاه گیلان بیان داشت: آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان 550 مددجو دارد که از این تعداد 120 نفر مددجو مجهول‌الهویه هستند.

قدیمی اضافه کرد: این آسایشگاه با 300 پرسنل اداره می‌شود که متوسط هزینه هر مددجو در هر ماه 400 هزار تومان است که 80 درصد هزینه‌های این آسایشگاه توسط مردم تامین می‌شود.

مهدی سعادتی استاندار گیلان با هیئت همراه به منظور تبریک سال نو به آسایشگاه معلولان و سالمندان گیلان رفت و از تمام بخش‌های آسایشگاه معلولان و سالمندان استان بازدید کرد که در این بازدید یک‌ساعته به تمام بیماران سال نو را تبریک گفت و عیدی داد.

انتهای پیام/غ20/پ3003 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول