اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در نخستین روز فروردین 91 اتفاق افتاد

30 کشته و زخمی بر اثر حوادث رانندگی در آذربایجان‌شرقی

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: حوادث رانندگی در استان آذربایجان‌شرقی در نخستین روز فروردین 30 کشته و زخمی برجای گذاشت.

30 کشته و زخمی بر اثر حوادث رانندگی در آذربایجان‌شرقی

 حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز گفت: در یکی از حوادث رانندگی در نخستین روز فروردین 1391 اتوبوس تهران ـ ارمنستان (ایروان) در محور جلفا ـ مرند واژگون شد که بر اثر آن 23 مسافر این اتوبوس کشته و زخمی شدند.

وی افزود: این اتوبوس در پنج کیلومتری جاده جلفا ـ مرند روبه‌روی شهرک صنعتی مرند واژگون شد و در اثر آن دو نفر از مسافران کشته و 21 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

وی افزود: پس از اعلام این حادثه به مرکز فوریت‌های پزشکی، گروه‌های اورژانس منطقه یک و دو مرند، کشکسرای، عریان تپه، یامچی و همچنین آمبولانس هلال احمر و بیمارستان مرند در محل حاضر و مصدومان سانحه را به بیمارستان مرند انتقال دادند

حسینقلی‌زاده وضعیت عمومی مجروحان این حادثه رانندگی را نسبتا خوب اعلام کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی همچنین اضافه کرد: همچنین یک دستگاه خودرو سواری پراید در بزرگراه پیامبر اعظم (ص) نرسیده به پلیس راه تبریز واژگون شد که بر اثر این حادثه دو نفر از سرنشینان این خودرو کشته و چهار تن دیگر مجروح شدند که توسط آمبولانس‌های منطقه 11 تبریز و هلال احمر مصدومان این حادثه به بیمارستان امام رضا (ع) تبریز منتقل شدند.

حسینقلی‌زاده همچنین گفت: متاسفانه در حادثه دیگر نیز یک بچه پنج ساله در روستای "کردکندی" از توابع شهرستان‌ بستان‌‌آباد زیر کامیون مانده و فوت کرد.

مسئول روابط عمومی مرکز فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: بر اساس آمارها تعداد قابل توجهی از تصادفات رانندگی (بالای 70 درصد) برون شهری در نزدیکی شهرها (30 کیلومتری) اتفاق می‌افتد که خواب‌آلودگی و خستگی رانندگان علت اصلی آنها است.

وی از رانندگان خواست برای رسیدن به مقصد عجله نکرده و در صورت خستگی در اولین پارکینگ جاده‌ای استراحت کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول