اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت کشتی قم خبر داد

حضور 3 فرنگی‌کار قمی در انتخابی تیم ملی کشتی جوانان

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت کشتی استان قم گفت: سه کشتی‌گیر قمی در مرحله جدید انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی رده سنی جوانان کشورمان شرکت می‌کنند.

حضور 3 فرنگی‌کار قمی در انتخابی تیم ملی کشتی جوانان

محسن حلوایی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: رقابت‌های کشتی فرنگی انتخابی تیم ملی جوانان به منظور شناخت برترین‌های کشتی فرنگی جوانان کشور برای حضور در مسابقات جهانی و آسیایی برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از این کشتی‌گیران علی زینتی‌رفاه فرنگی‌کار ارزنده وزن 84 کیلوگرم تیم کشتی استان قم است که چندی پیش در رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی رده سنی جوانان کشور موفق به کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی کشور شد و نشان طلا را بر گردن آویخت.

رئیس هیئت کشتی استان قم افزود: مرحله جدید رقابت‌های انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان در دهه سوم فروردین ماه با حضور کشتی‌گیران مدعی و منتخب در اوزان مختلف برای کسب دوبنده تیم ملی کشتی در مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

وی یادآور شد: در این انتخابی کادر فنی با زیر نظر گرفتن عملکرد کشتی‌گیران شرکت‌کننده وضعیت فنی و همچنین آمادگی جسمانی این نفرات را مورد ارزیابی قرار خواهند داد تا کشتی‌گیران برتر را به مرحله نهایی اردو تیم ملی کشتی فرنگی جوانان دعوت کنند.

حلوایی بیان کرد: مرحله بعدی این اردو با دعوت از کشتی‌گیران منتخب اوزان مختلف بعد از پیکارهای انتخابی برگزار می‌شود و با حضور کشتی‌گیران عنوان‌دار رقابت‌های انتخابی، در نهایت ترکیب نهایی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با دعوت از نفرات برتر به انجام خواهد رسید.

وی با اشاره به رقابت‌های مهم پیش روی تیم ملی کشتی فرنگی کشورمان اظهار داشت: تیم کشتی فرنگی جوانان با سرمربی‌گری ناصر نوربخش خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی قزاقستان و جهانی آذربایجان در سال جاری آماده می‌کند.

رئیس هیئت کشتی استان قم با اشاره به صدور مجوز کشتی‌گیران قمی برای حضور در انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان کشورمان اضافه کرد: کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان اسامی سه کشتی‌گیر قمی را در بین نفرات مجاز به شرکت در انتخابی تیم ملی قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: بر این اساس در حالی که رقابت‌های انتخابی تیم ملی کمتر از چند روز دیگر برگزار می‌شود، مهدی عطارد در وزن 66 کیلوگرم، علی زینتی‌رفاه در وزن 84 کیلوگرم و بهزاد حقیقی در وزن 120 کیلوگرم به نمایندگی از قم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

حلوایی با اشاره به زمان‌بندی برگزاری مسابقات قهرمانی آسیا و قهرمانی جهان افزود: تیم کشتی فرنگی جوانان خود را برای شرکت در رقابت‌های آسیایی قزاقستان و جهانی تایلند به ترتیب در خرداد و شهریور ماه سال آینده آماده می‌کند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول