اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جایگاه سوخت "سیاه سنگ" پردیس گشایش یافت

خبرگزاری فارس: جایگاه سوخت "سادات" در منطقه کارگاهی سیاه سنگ شهر جدید پردیس با حضور مسئولان استانی و محلی به بهره‏برداری رسید.

جایگاه سوخت "سیاه سنگ" پردیس گشایش یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران عصر امروز در آیین گشایش این پروژه خدماتی که با حضور جمعی از مسئولان محلی در سیاه سنگ پردیس برگزار شد، اظهار کرد: ایجاد این جایگاه سوخت همچون دیگر خدمات مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی در راستای تامین رفاه حال مردم صورت گرفته است.

داوود عرب‏علی با اشاره به دلایل تاخیر در گشایش جایگاه سوخت سادات سیاه‏سنگ پردیس گفت: یکی از دلایل تاخیر در راه‏اندازی جایگاه سوخت منطقه کارگاهی سیاه‏سنگ شهر جدید پردیس، کمبود تابلو و علائم راهنمایی این سامانه بود.

وی ادامه داد: امیدواریم مسئولان شهرداری و شورای اسلامی شهر جدید پردیس هرچه سریع‏تر نسبت به نصب این تابلوها و علائم که در همه مناطق کشور مرسوم است، مبادرت ورزند.

عرب‏علی درباره برخی ویژگی‏های سامانه‏های هوشمند جایگاه‏های سوخت خاطرنشان کرد: دستگاه‏های سامانه سوخت‏رسانی هوشمند مستقر در جایگاه‏های سوخت کشور از جمله سیاه‏سنگ نسبت به گرد و غبار حساس هستند.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران ادامه داد: از این رو، اجرای طرح‏های آسفالت‏ریزی در مسیرهای حواشی این جایگاه سوخت از سوی مسئولان شهرداری پردیس امری ضروری است.

وی با تاکید بر لزوم حفظ و نگهداری از جایگاه‏های سوخت کشور خاطرنشان کرد: دولت برای ایجاد جایگاه‏های سوخت‏رسانی یارانه‏های قابل توجهی اختصاص می‏دهد.

عرب‏علی ادامه داد: بنابراین حفاظت و نگهداری از جایگاه‏های سوخت در راستای جلوگیری از آسیب به این مراکز خدماتی، توسط مردم و مسئولان محلی امری لازم و حیاتی است.

معاون بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده‏های نفتی استان تهران در پایان افزود: این شرکت برای تامین فرآورده‏های مورد نیاز این جایگاه سوخت از هیچ کوشی دریغ نمی‏کند؛ همچنین امیدواریم سعی و تلاش مسئولان این جایگاه نیز موجبات رضایت مردم را فراهم سازد.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول