اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای بازدید از راه‌آهن اردبیل و مسکن مهر

وزیر راه و شهرسازی فردا به اردبیل می‌رود

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی برای بازدید از روند احداث راه‌آهن میانه ـ اردبیل و تسریع در عملیات اجرایی مسکن مهر فردا به اردبیل سفر می‌کند.

وزیر راه و شهرسازی فردا به اردبیل می‌رود

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: علی نیکزاد در این سفر یک روزه از اولین ساعات صبح فردا ابتدا از راه‌آهن میانه ـ اردبیل که هم اکنون با پیشرفت 30 الی 40 درصدی در حال اجرا است، بازدید می‌کند و از قطعات مختلف این پروژه و روند اجرایی آن با حضور پیمانکاران و متولیان اصلی دیدار کرده و در جریان روند آن قرار می‌گیرد.

محمدکریم هدایتی افزود: راه‌آهن میانه ـ اردبیل که عملیات اجرایی آن از پنج سال پیش شروع شده در قطعات شش‌گانه در حال اجرا است و به دلیل تزریق اعتبارات در سال‌های اخیر روند مناسب و مطلوب به خود گرفته است.

وی تصریح کرد: وزیر راه و شهرسازی در سفر قبلی نیز برای تکمیل این پروژه اعتبار مناسبی اختصاص داده بود و قرار است از محل بودجه امسال نیز اعتبار مناسب از ردیف اعتبارات ملی برای تکمیل راه‌آهن اردبیل اختصاص یابد.

این مسئول در ادامه خاطر نشان کرد: در این سفر همچنین وزیر راه و شهرسازی از پروژه مسکن مهر در مناطق مختلف استان بازدید کرده و در جریان روند اجرای آنها به ویژه در مرکز استان قرار می‌گیرد.

هدایتی اضافه کرد: هم اکنون به شیوه تعاونی تفاهمنامه سه‌جانبه، خود مالکین و تسهیلات ارایه شده برای احیای بافت‌های فرسوده 34 هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل در حال اجرا است.

مدیرکل راه و ترابری استان اردبیل ادامه داد: براساس اعلام مسئولان امسال در مناسبت‌های مختلف هشت هزار واحد مسکن مهر در استان اردبیل به بهره‌برداری می‌رسد و متقاضیان این واحدها از آن بهره‌مند می‌شوند.

وی همچنین از بازدید وزیر راه و شهرسازی از فرودگاه اردبیل و روند اجرای پروژه کت دو خبر داد.

هدایتی بیان کرد: بعد از این بازدیدها نیکزاد در جلسه ستاد مسکن و حمل و نقل استان حضور یافته و برای اجرای سریع پروژه‌ها مصوبات و تعهدات قبلی مورد بررسی قرار گرفته و برای سرعت کار مصوبات جدید اجرایی می‌شود.

به گزارش فارس قرار است وزیر راه و شهرسازی در این سفر اولین مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل را نیز که با ادغام راه و ترابری و مسکن و شهرسازی انجام می‌شود، معرفی کرده و برگزیند.

انتهای پیام/س10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول