اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز صورت گرفت

بازدید 50 هزار نفر از نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری حرم هلال بن علی(ع)

خبرگزاری فارس: مسئول غرفه جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی آران و بیدگل گفت: 50 هزار نفر در تعطیلات نوروز از نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی حرم هلال بن علی(ع) بازدید کردند.

بازدید 50 هزار نفر از نمایشگاه جاذبه‌های گردشگری حرم هلال بن علی(ع)

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، امیر سحابی بعد از ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در این نمایشگاه که با مشارکت نمایندگی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری آران و بیدگل در صحن جنوبی آستان مقدس حضرت محمد هلال بن علی(ع) بر پا شد، جاذبه‌های گردشگری آران و بیدگل در قالب 60 تصویر در معرض دید عموم گذاشته شد.

وی افزود: در این نمایشگاه، صنایع دستی از جمله منسوجات پشم شتر، بافته‌های ابریشمی، ساخته‌های دستی چوبی و همچنین ساخته‌های ظریف دستی بانوان هنرمند این شهرستان به نمایش گذاشته شد.

این مسئول با اشاره به استقبال گسترده زائران و مسافران نوروزی آستان محمد هلال بن علی(ع) از این نمایشگاه خاطرنشان کرد: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی تأثیر مهمی بر شناساندن جاذبه‌های گردشگری و صنایع دستی منطقه دارد.

سحابی، غرفه‌های گردشگری و آثار صنایع دستی آران و بیدگل، کویر، دریاچه نمک و رمل‌های روان و همچنین اماکن تاریخی، مذهبی و خانه‌های تاریخی این شهرستان را از جاذبه‌هایی عنوان کرد که در این نمایشگاه در قالب تصویر و بروشور به گردشگران نوروزی معرفی شد.

شهرستان آران و بیدگل با دارا بودن جاذبه‌های متنوع طبیعی، تاریخی و مذهبی از مناطق نمونه گردشگری در کشور محسوب می‌شود.

انتهای پیام/ن20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول