اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پل گرگر شوشتر منتظر ترک تشریفات است

خبرگزاری فارس: یک دوستدار میراث فرهنگی گفت: گنجینه آب ایران در شرایط کنونی برای آغاز به کار در پل تاریخی گرگر نیازمند مجوز ترک تشریفات است.

پل گرگر شوشتر منتظر ترک تشریفات است

مجتبی گهستونی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: پل گرگر شوشتر از چهار ماه قبل ،تحویل گنجینه ملی آب ایران شده است و در شرایط کنونی باید برای این سازمان زیر نظر وزارت کشور به دلیل طولانی شدن مسیر اداری مجوز ترک تشریفت صادر شود.

وی افزود: در شرایط کنونی این پل تحویل گنجینه ملی آب ایران شده است و به این دلیل با صدور مجوز ترک تشریفات مشکلات اداری این پل برای آغاز به کار پیمانکار برطرف می‌شود.

این دوستدار میراث فرهنگی درباره شرایط موجود در این پل گفت: این پل در شرایط کنونی تحت نظر پایگاه سازه‌های آبی تاریخی شوشتر است و مجری طرح گنجینه آب ایران خواهد بود.

وی تأکید کرد: گنجینه ملی آب در شرایط کنونی تنها منتظر مجوز رسمی است و پس از صدور مجوز کار خود را با سرعت آغاز خواهد کرد.

گهستونی با اشاره به اینکه پایگاه سازه‌های آبی و گنجینه آب باید برای رفع مشکل این پل با هم همکاری تنگاتنگی داشته باشند، گفت: باید برای سرعت عمل بیشتر مرمت این پل این دو مجموعه با هم همکاری زیادی داشته باشند و در این باره باید کوشید تا مقدمات کار فراهم شود.

این دوستدار میراث فرهنگی تأکید کرد: مسئولان استانی برای صدور این مجوز باید تلاش بیشتری کنند تا زمان برای صدور این مجوز کوتاه‌تر شود؛ البته نماینده ولی فقیه در استان در این باره تلاش‌های بسیار خوبی انجام داده است که این تلاش‌ها قابل تقدیر است.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول