اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم وزنه‌برداری عمان:

اردوی وزنه‌برداران عمان در ساری تا 30 فروردین برپا است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم وزنه‌برداری بزرگسالان عمان گفت: اردوی وزنه‌برداران عمان در ساری تا 30 فروردین برپا است.

اردوی وزنه‌برداران عمان در ساری تا 30 فروردین برپا است

حسین توکلی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: برای آمادگی بیشتر بدنی وزنه‌برداران تیم ملی بزرگسالان عمان اردوی یک ماهه‌ای را در ساری برگزار کردیم که این اردو تا ۳۰ فروردین ماه برپا است.

وی بیان داشت: در اردوی تیم ملی وزنه‌برداری عمان که برای دومین بار در ساری برگزار می‌شود، هشت وزنه‌بردار و مربی حضور دارند.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری عمان به فراهم بودن امکانات و تجهیزات اولیه ورزش وزنه‌برداری در مرکز استان مازندران اشاره کرد و بیان داشت: این اردو روزی دو مرحله صبح و عصر در ساری برگزار می‌شود و وزنه‌برداران عمانی تمرینات سخت و فشرده‌ای را انجام می‌دهند.

توکلی با تاکید بر اینکه وزنه‌برداران تیم ملی عمان که قابل مقایسه به وزنه‌برداران ایرانی و حتی تیم منتخب مازندران نیستند، بیان داشت: در گذشته فدراسیون عمان حمایت خوبی به ورزش وزنه‌برداری نمی‌کردند.

وی تصریح کرد: از زمانی که هدایت تیم ملی وزنه‌برداری عمان را برعهده گرفتم، مسئولان ورزش و فدراسیون را مجاب کردم که همچون فوتبال به وزنه‌برداری هم بها دهند.

توکلی یادآور شد: مسابقات وزنه‌برداری بزرگسالان قهرمانی آسیا که از اول اردیبهشت تا دهم در کره جنوبی برگزار می‌شود، به طور حتم با توجه به تازگی ورزشکاران عمانی این تیم هم شانس مدال دارد.

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری عمان در پایان از حمایت‌های امیر پریچهره مدیرکل ورزش و جوانان استان و عباس رحیمی رئیس هیئت وزنه‌برداری استان در فراهم کردن امکانات و میزبانی شایسته از وزنه‌برداران تیم ملی عمان تشکر کرد.

به گزارش فارس، اردوی تیم ملی وزنه‌برداری بزرگسالان عمان در سالن وزنه‌برداری علی ابن ابیطالب سید رسول حسینی ساری برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول