اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهد خبر داد

راه‌اندازی کانون مشهدشناسی ایرانیان در فرهنگسرای بهشت مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد از راه‌اندازی کانون مشهدشناسی در فرهنگسرای بهشت مشهد برای تمامی ایرانیان خبر داد.

راه‌اندازی کانون مشهدشناسی ایرانیان در فرهنگسرای بهشت مشهد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، علی‌اکبر عصارنیا اظهار داشت: در سال جدید یکی از مهمترین فعالیت‌های فرهنگسرای بهشت، راه‌اندازی کانون مشهدشناسی است.

وی افزود: اردوهای نیم‌روزه برای عموم شهروندان با هدف آشنایی و شناخت از فضاهای گردشگری مشهد از جمله برنامه‌های در نظر گرفته شده برای این امر است.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد ادامه داد: فرهنگسرای بهشت با رویکرد شناخت و بالا بردن هویت شهری فعالیت می‌کند، این در حالی است که آگاهی از حوزه‌ها و ابنیه‌های تاریخی برای زائران و مجاوران از جمله برنامه‌های این کانون در قالب طرح مسجد ما است.

عصارنیا خاطرنشان کرد: در کانون مشهدشناسی آشنایی مردم با هویت و فرهنگ این شهر در نظر گرفته شده است.

وی گفت: 150 تور جهادی خانوادگی، اجرای برنامه‌های بزرگ برای اوقات فراغت و افتتاح پارک مفاخر از مهمترین برنامه‌ های این فرهنگسرا است.

عصارنیا ادامه داد: سال 91 بهترین برنامه‌ها، تولید محصولات و اجرای برنامه ویژه تشکل‌های فرهنگی ویژه جوانان برگزار می‌کنیم.

انتهای پیام/س30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول