اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 5 اصفهان:

حیوانات پارک وحش صفه تحت کنترل دامپزشک هستند

خبرگزاری فارس: شهردار منطقه 5 اصفهان گفت: حیوانات پارک وحش صفه تحت کنترل دامپزشک و کارشناسان هستند.

حیوانات پارک وحش صفه تحت کنترل دامپزشک هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی شهرداری اصفهان، حمید عصارزادگان اظهار داشت: توافقات اولیه صدور مجوز سازمان محیط‌‌ ‌زیست برای باغ وحش صفه صورت گرفته است.
وی با اشاره به اینکه روزانه به طور میانگین یک هزار و 500 تا 2هزار نفر از باغ‌ وحش صفه ویژه حیوانات علف‌خوار بازدید می‌کنند، تصریح کرد: پارک وحش ویژه حیوانات علف‌خوار با 50هزار مترمربع وسعت و 2 میلیارد ریال اعتبار، با هدف ارتقای اطلاعات شهروندان به بهره‌برداری رسیده است.
شهردار منطقه پنج اصفهان با اشاره به گونه‌های باغ ‌وحش صفه بیان داشت: در این باغ ‌وحش شتر دوکوهانه آذری، اسب پونی، قوچ و میش، بزکوهی، شتر مرغ، گراز، مرغ شاخدار، کل و بز، گوزن زرد اروپایی و قرمز نگهداری می‌شود و به زودی تعدادی گونه جدید نیز برای این باغ خریداری می‌شود.
وی با تاکید بر اینکه حیوانات به طور مرتب واکسیناسیون می‌شوند، ادامه داد: حیوانات پارک وحش صفه تحت کنترل دامپزشک و کارشناسان هستند و این در حالی است که حیوانات این باغ به صورت طبیعی و در محیطی نیمه ‌باز نگه‌داری می‌شوند تا محیط طبیعی و طراوت آن برای بازدیدکنندگان حفظ شود.
عصارزادگان اضافه کرد: محوطه‌سازی، روشنایی، پیاده‌روسازی و دفتر پارک وحش صفه آماده بهره‌برداری است و کمین‌گاه حیوانات نیز مطابق با اقلیم کوه صفه در حال ساخت است.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول