اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بارش باران مسافران گیلان را غافلگیر کرد / دریا مواج است

خبرگزاری فارس: بارش باران مسافران نوروزی و چادرخواب گیلان را غافلگیر و دریا را مواج کرد.

بارش باران مسافران گیلان را غافلگیر کرد / دریا مواج است

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت بارش باران که از عصر روز گذشته در بیشتر نقاط استان باریدن گرفته و همچنان ادامه دارد مسافران چادرخواب گیلان را غافلگیر کرد و آنها مجبور به جمع کردن چادرهای خود شدند.

بارش باران دمای هوای استان را کاهش داده و جاده‌ها را لغزنده کرده و بارش‌های پراکنده در بیشتر نقاط استان از جمله رشت، انزلی، لوشان، منجیل و ... ادامه دارد.

کارشناس هواشناسی گیلان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت هوای استان اظهار داشت: نقشه‌های پیش‌یابی نشان‌دهنده نفوذ سامانه سرد و بارش‌زا بر سواحل جنوبی دریای خزر است که از بعد از ظهر روز گذشته گیلان را تحت تاثیر قرار داده و تا امروز ادامه دارد.

مازیار غلامی افزود: شرایط برای بارش باران، در ارتفاعات بارش برف و باران، کاهش دما تا هشت درجه و وزش باد به همراه احتمال رعد و برق مهیا است.

وی با بیان اینکه بارش باران شب گذشته بیشتر شد، ابراز داشت: از صبح امروز بارش‌ها به صورت پراکنده است و از روز پنجشنبه فردا هوا صاف تا نیمه ابری می‌شود و امواج دریای خزر افزایش می‌یابد و استفاده از دریا توصیه نمی‌شود.

انتهای پیام/ک30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول