اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستگیری اعضای این باند در آذربایجان‌شرقی صورت گرفت

پاکسازی یکی از روستاهای هریس از دست اشرار

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان هریس گفت: افرادی که به صورت باندی اقدام به کارهای مجرمانه (انواع فسادها و شرارت) در یکی از روستاهای این شهرستان می‌‌کردند، شناسایی و دستگیر شدند.

پاکسازی یکی از روستاهای هریس از دست اشرار

محمد الهوردیان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هریس اظهار کرد: در پی کسب اطلاعاتی مبنی بر اینکه تعدادی از افراد به صورت باندی در یکی از روستاهای شهرستان هریس فعالیت‌های غیر قانونی دارند، شناسایی و دستگیری این افراد در دستور کار پلیس شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی، اکیپی متشکل از پلیس آگاهی و پلیس امنیت عمومی تشکیل شده و طی سه عملیات غافلگیرانه این افراد را شناسایی و دستگیر کردند.

الهوردیان گفت: در بازرسی از محل فعالیت این افراد که تاکنون دو نفر از آنان دستگیر شدند تعداد دو قبضه اسلحه شکاری غیرمجاز، آلات و ادوات استعمال مواد مخدر و نیز تجهیزات تولید مشروبات الکلی دست‌ساز کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی شهرستان هریس اظهار کرد: این افراد که باعث ایجاد ناامنی در این روستا شده بودند و به انواع فسادها و شرارت مرتکب می‌شدند پس از دستگیری به مراجع قضایی تحویل شدند.

انتهای پیام/س20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول