اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بر اساس اعلام هواشناسی

هوای زنجان امروز و فردا صاف است

خبرگزاری فارس: کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان گفت: هوای استان زنجان امروز و فردا صاف، همراه با وزش باد شدید خواهد بود.

هوای زنجان امروز و فردا صاف است

محمدعلی مسلمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: بررسی نقشه‌ها و تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهد سامانه‌ای که روز گذشته هوای استان زنجان را تحت تاثیر قرار داده بود، از استان خارج شده است.

وی با پیش‌بینی هوایی صاف و بادی برای ساعت‌های آتی امروز افزود: فردا نیز هوا در استان زنجان صاف است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان افزایش ابر را نیز برای ساعات باقی مانده امروز پیش‌بینی کرده و گفت: در 24 ساعت گذشته میزان بارش در استان زنجان 12.5 میلی‌متر بود.

وی در ادامه با اشاره به دمای هوای شهرستان‌های استان زنجان تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته دمای هوای شهر زنجان حداقل دو درجه و حداکثر شش درجه بالای صفر بوده است.

مسلمی همچنین دمای هوای شهر‌های خرم‌دره و ابهر را در 24 ساعت گذشته در حداقل و حداکثر دما یک و 9 درجه بالای صفر عنوان کرد.

وی در ادامه با اشاره به اینکه دمای هوای قیدار در 24 ساعت گذشته در سردترین زمان صفر بوده است اضافه کرد: دمای این شهرستان در گرم‌ترین زمان شش درجه بالای صفر بوده است.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان زنجان همچنین دمای هوای شهرستان ماهنشان را نیز در حداقل و حداکثر دما پنج و 10 درجه بالای صفر عنوان کرد.

وی در پایان اظهار کرد: دمای هوای شهرستان آب‌بر نیز در 24 ساعت گذشته در سردترین و گرم‌ترین دما هفت و 13 درجه بالای صفر بود.

انتهای پیام/س20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول