اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالدران خبر داد

حضور بیش از 50 گردشگر خارجی در چالدران

خبرگزاری فارس: فرماندار چالدران گفت: بیش از 50 گردشگر خارجی تاکنون از مناطق دیدنی چالدران بازدید کرده‌اند.

حضور بیش از 50 گردشگر خارجی در چالدران

احمدرضا قلی‌پور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: این تعداد از گردشگران از آغاز تعطیلات سفرهای نوروزی تاکنون به این شهرستان سفر کرده و از مناطق دیدنی و تاریخی چالدران بازدید کرده‌اند.

وی افزود: بیشتر گردشگران از مختلف جهان از جمله آلمان، ژاپن، چین، مالزی و اتریش هستند و از بناهای تاریخی و مذهبی این شهرستان دیدن کرده‌اند.

قلی‌پور ادامه داد: مقبره سیدصدرالدین، قره کلیسا، آبشار شرشر، مقبره ساندوخت، کلیسای زور زور، تالاب‌های پیراحمدکندی، آبگرم معدنی شهرستان و دیگر جاذبه‌های گردشگری شهرستان از جمله مکان‌های تاریخ و جاذبه‌های طبیعی گردشگری است که مورد توجه این گردشگران قرار گرفته است.

این مسئول از آمار رو به افزایش بازدید از بنایای تاریخی شهرستان چالدران خبر داد و تصریح کرد: افزایش تعداد گردشگران و مسافران نوروزی در سال جاری نشان از ظرفیت بالای جاذبه‌های گردشگری چالدران دارد از این‌رو باید با بسترسازی و ایجاد امکانات رفاهی و گردشگری چالدران را به عنوان یکی از قطب‌های گردشگری در استان و کشور تبدیل کرد.

فرماندار چالدران با تاکید بر بهره‌گیری از ظرفیت‌های موجود گردشگری در این شهرستان بیان کرد: از سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی در صنعت گردشگری حمایت و در حد توان امکانات لازم برای آن‌ها فراهم می‌شود.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول