اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد:

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها سیزده به در آفتابی خواهند داشت

خبرگزاری فارس: کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد گفت: پیش‌بینی ما این است که مردم و مسافران نوروزی این استان سیزده به در صاف و گرم و آفتابی خواهند داشت.

کهگیلویه و بویراحمدی‌ها سیزده به در آفتابی خواهند داشت

 قاسم احمدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان این‌که بارندگی اخیر در استان تا اندازه زیادی کمبود میانگین بارش در سال زراعی جدید را برطرف کرده است، اظهار کرد: در فصل بهار حدود 28 میلی‌متر بارندگی برای رسیدن به میانگین بارش در سال جدید نیاز داریم.

کارشناس هواشناسی اداره‌کل هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد ابراز داشت: بارندگی دو سه روز اخیر حدود هشت میلی‌متر از این 28 میلی‌متر را جبران کرده است.

احمدی با بیان این‌که بارندگی در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد از اواخر شب پنج‌شنبه و نخستین ساعات روز جمعه آغاز می‌شود، بیان داشت: پیش‌بینی بارندگی سنگینی را در طول روزهای جمعه و شنبه در همه نقاط این استان می‌کنیم.

این مسئول امور هواشناسی ادامه داد: پیش‌بینی ما این است که با بارندگی چند روز آینده که همراه با طغیان رودخانه‌ها و اختلال در جاده‌ها و آب‌گرفتگی معابر خواهد بود، چیزی حدود 17 میلی‌متر از کسری 28 میلی‌متری میانگین بارندگی سال زراعی جاری در این استان برطرف شود.

احمدی با بیان این‌که در روز 13 فروردین هوایی کاملا صاف در استان خواهیم داشت، تصریح کرد: در این روز دمای هوا نیز بالا خواهد بود و میهمانان طبیعت روز گرمی را پشت سر خواهند گذاشت.

کارشناس هواشناسی استان کهگیلویه و بویراحمد از ادامه بارندگی‌ها تا نیمه دوم اردیبهشت امسال در سطح این استان خبر داد.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول