اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست هیئت گلف استان قم:

گلف را به ورزش مورد علاقه قمی‌ها تبدیل می‌کنیم

خبرگزاری فارس: سرپرست هیئت گلف استان قم گفت: با توجه به افزایش حضور مردم در رشته گلف و شرایط خوبی که برای توسعه این رشته وجود دارد، گلف را به ورزش مورد علاقه قمی‌ها تبدیل می‌کنیم.

گلف را به ورزش مورد علاقه قمی‌ها تبدیل می‌کنیم

ناصر لسانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پذیرش مسئولیت سرپرستی هیئت گلف استان قم اظهار کرد: با اقداماتی که در راستای همگانی کردن ورزش گلف انجام گرفته است شاهد افزایش علاقمندی مردم قم به این رشته ورزشی هستیم.

وی تصریح کرد: ثمره رشد و توسعه گلف در قم حضور تیم هیئت قم در لیگ دسته اول گلف کشور است و با توجه به توانمندی که نیروهای بومی دارند، گلف‌بازان عضو تیم قم در این رقابت‌ها با حریفان خود رقابتی نزدیک و دیدنی را برگزار کردند.

سرپرست هیئت گلف استان قم افزود: تجربه اعضای تیم هیئت گلف قم در این مسابقات موجب شد تا رقابت ما با حریفان در سطحی نزدیک‌تر نسبت به رقابت‌‌های برگزار شده قبل به انجام برسد، ضمن اینکه کسب مقام دوم دور رفت لیگ دسته اول گلف آمادگی گلف‌بازان استان در این رقابت‌ها را به خوبی مشخص کرد تا در مسابقات دور برگشت نیز مدعی باشیم.

وی ادامه داد: ورزش گلف در چند سال اخیر در قم رشد و پیشرفت بسیار خوبی داشته است و با اینکه از آغاز فعالیت هیئت گلف در استان قم این ورزش در بخش آقایان فعال شد اما در ادامه بانوان نیز به شکل چشمگیری به این رشته ورزشی روی آوردند و در حال حاضر بانوان نیز همگام با آقایان در مسابقات مختلف حضور می‌یابند.

لسانی گفت: در طول سال‌های اندکی که از فعالیت هیئت گلف قم می‌گذرد، مردان و بانوان گلف‌‌باز قم در چندین مسابقه قهرمانی کشور، المپیاد ورزشی ایرانیان و تورنمنت‌های مختلف شرکت کرده‌اند و با نمایشی فراتر از انتظار موفق به کسب مقام‌های قابل توجهی نیز شده‌اند.

وی بیان کرد: گلف در گذشته یکی از رشته‌های اشرافی به شمار می‌رفت اما اکنون این رشته ورزشی در کشورمان به رشته‌ای همگانی تبدیل شده است و با حمایت‌هایی که اداره کل ورزش و جوانان استان قم و فدراسیون گلف از هیئت داشته‌اند امکانات نسبتا خوبی نیز در اختیار هیئت‌های استانی قرار دارد.

سرپرست هیئت گلف استان قم ادامه داد: روند خوبی بر وضعیت گلف قم حاکم است و فدراسیون گلف نیز اعتماد ویژه‌ای به هیئت گلف استان قم دارد و بر همین اساس در سال جدید نیز برنامه‌های توسعه گلف قم را با انگیزه‌تر از گذشته پیگیری می‌کنیم.

وی یادآور شد: یکی از برنامه‌های هیئت در سال‌های اخیر آشنا کردن مردم و به خصوص بانوان با این رشته ورزشی بوده است ضمن اینکه در ادامه تلاش‌های صورت گرفته در گذشته در آینده نیز برنامه‌های مختلف را اجرا می‌کنیم تا این رشته ورزشی در بین شهروندان قم همگانی شود.

انتهای پیام/س10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول