اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون امور فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

آشنایی زنان با زندگی حضرت زینب (س) رسیدن به معرفت است

معاون امور فرهنگی و تبلیغ اداره کل تبلیغات اسلامی کردستان آشنایی با زندگی حضرت زینب (س) و ملاک‌های ارزشی ایشان را راهی برای رسیدن به معرفت دانست.

آشنایی زنان با زندگی حضرت زینب (س) رسیدن به معرفت است

حجت‌الاسلام ولی‌الله مصائبی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج ضمن تبریک ولادت حضرت زینب (س) اظهار کرد: زنان امروزی که مشتاقانه به دنبال الگو برای خود هستند از این بانوی بزرگ اسلام  سرمشق می‌گیرند.

وی افزود: الگوگیری از این بانوی بزرگ حضور زنان در عرصه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی را مهیا کرده و موجب می‌شود تا این قشر از جامعه همواره پاک دامن بمانند و آلوده نشوند.

وی خاطرنشان کرد: زندگی این بانو سراسر افتخار بوده و این مهم مهر باطلی بر دیدگاه‌هایی است که تصورشان از این ملت نگاه محدود به زنان و اسیر کردن آنها در کنج خانه است.

معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی کردستان یادآور شد: حضرت زینب (س) از بزرگ بانوانی است که جایگاه رفیعی دارند و شهامت و اخلاق و فداکاری ایشان سرمشق و الگو برای بانوان عالم است.

حجت‌الاسلام مصائبی بیان کرد: این بانوی بزرگوار نخستین دختر و نخستین نوزاد مسلمان در سرزمین حبشی بودند که در پنجم جمادی‌الاول سال ششم هجری متولد شدند.

وی در پایان سخنان خود بر الگوگیری از این بانوی بزرگوار تاکید کرد و این مهم را زمینه پیشرفت بانوان دانست.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول