اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رئیس جمهوری سوریه بر بازسازی هرچه سریع‌تر "باباعمرو" تاکید کرد

خبرگزاری فارس: "بشار اسد"، رئیس جمهوری سوریه در جریان بازدید از منطقه جنگ‌زده و آزاد شده "باباعمرو" در استان حمص در مرکز سوریه بر بازسازی هرچه سریع‌تر این منطقه تاکید کرد.

رئیس جمهوری سوریه بر بازسازی هرچه سریع‌تر "باباعمرو" تاکید کرد

به گزارش فارس به نقل از خبرگزاری رسمی سوریه (سانا)، "بشار اسد"، رئیس جمهوری سوریه روز گذشته (سه شنبه) از منطقه جنگ‌زده و آزاد شده "باباعمرو" در استان حمص در مرکز سوریه دیدن کرد و بر بازسازی هرچه سریع‌تر این منطقه بر اساس جدول زمان بندی شده تاکید کرد.

رئیس جمهور سوریه در جریان این بازدید ضمن حضور در محله‌های تخریب شده گفت: مردم با توجه به جدول زمان بندی‌شده دولت باید از زمان بازسازی و بازگشت به منازل خود آگاه شوند.

رئیس جمهوری سوریه در حالی که از نزدیک شاهد اقدامات عمرانی برای کابل کشی و برق رسانی به منطقه باباعمرو توسط دست اندرکاران بود، تاکید کرد که دولت بر اساس امکانات موجود در حال بازسازی منطقه است.

وی ابراز امیدواری کرد که پس از بازسازی کامل این منطقه، باباعمرو بهتر از سابق شود.

اسد تاکید کرد که شرایط استثنایی که حمص و به ویژه منطقه باباعمرو شاهد آن است، نیازمند تلاش‌های مضاعف استانداری و اعضای شورای این شهر به همراه اهالی برای سازندگی است.

رئیس جمهوری سوریه گفت که باید تلاش‌های دو چندانی جهت سرعت بخشیدن به بازسازی واحدهای مسکونی، ساختارهای زیربنایی، شبکه‌های برق رسانی، آب رسانی، مخابرات و بخش‌های پزشکی و درمانی صورت گیرد که گروه‌های مسلح آنها را تخریب کرده‌اند.

وی خطاب به اهالی منطقه باباعمرو گفت: دولت در راستای انجام وظیفه خود در حمایت از شهروندان تعلل نخواهد کرد و به کسانی که از مسیر راست منحرف شده‌اند، فرصت داد تا اسلحه خود را تحویل دهند، اما آنان به این درخواست پاسخ منفی دادند و بر دامنه فعالیت‌های تروریستی خود افزودند و باید برای بازگرداندن امنیت و اعمال قدرت و قانون اقدام می‌شد.

بر پایه این گزارش اهالی منطقه بابا عمرو نیز از فداکاری‌های ارتش برای بازگرداندن امنیت به این منطقه قدردانی و تاکید کردند که اقدامات گروه‌های تروریستی موجب افزایش وحدت ملی آنان شده است.

منطقه بابا عمرو  11 اسفند پس از اینکه چند ماه در تحتت تصرف افراد مسلح بود توسط  ارتش سوریه آزاد شد. بخش‌های زیادی از این منطقه به علت درگیری‌ها تخریب شده و اکنون به شهر جنگ‌زده می‌ماند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول