اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار میانه:

زمان مسامحه با سوءاستفاده‌کنندگان گذشته است / بدون تعارف برخورد می‌کنیم

خبرگزاری فارس: شهردار میانه گفت: زمان مسامحه با سوءاستفاده‌کنندگان و سودجویان زمین‌خوار و سازندگان غیرمجاز گذشته و بدون تعارف با همه قانون‌شکنان با جدیت برخورد خواهیم کرد.

زمان مسامحه با سوءاستفاده‌کنندگان گذشته است / بدون تعارف برخورد می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از میانه، جلیل خرده‌فروش پس تخریب دو واحد ساختمان غیرمجاز در حاشیه شهر میانه در جلسه با مسئولان شهرستان میانه گفت: عزم دستگاه‌های قانونی برای برخورد با پدیده زشت ساخت و ساز غیرمجاز جدی است و از آغاز سال 1391 تمام ارگان‌ها و نهادهای ذیربط در اقدامی هماهنگ جلوی هرگونه ساخت و ساز غیرمجاز را در میانه خواهند گرفت.

وی افزود: با تأکیدات مکرر فرماندار و مقامات عالی استانی و مسئولان شهرستان، تمام الزامات قانونی برای برخورد با سوءاستفاده‌کنندگان و سودجویان زمین‌خوار و سازندگان مستحدثات غیرقانونی فراهم شده و هماهنگی کامل بین نهادهای مسئول، فرمانداری شهرستان و دادستانی به عمل آمده و برخورد با سازندگان ساختمان‌های فاقد پروانه بدون هیچ اغماض و مسامحه‌ای صورت خواهد گرفت.

خرده‌فروش تأکید کرد: بهتر است آن دسته از شهروندانی که تا به امروز به انحاء مختلف موانع قانونی را زیر پا گذاشته و با سوءاستفاده از مماشات و رأفت مسئولان منافع عمومی شهر را قربانی سودجویی‌ها و منافع شخصی خود می‌کردند، بدانند که دیگر زمان مسامحه گذشته و اگر اقدام جدی و سریع در مقابل این پدیده زشت صورت ندهیم خسارات جبران‌ناپذیری بر پیکره شهر میانه وارد خواهد آمد، از این رو عزم عمومی برای مقابله بی‌چون و چرا با گسترش ساخت و سازهای بی‌ضابطه که چهره شهر را تبدیل به چشم‌انداز روستایی می‌کند، شکل گرفته و بدون تعارف با همه قانون‌شکنان با جدیت برخورد خواهیم کرد.

انتهای پیام/آ30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول