اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار مریوان اعلام کرد

ورود 100 هزار مسافر و گردشگر به مریوان

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان مریوان گفت: از 28 اسفند ماه گذشته و آغاز سفرهای نوروزی تا هفتم فروردین ماه جاری 100 هزار نفر مسافر و گردشگر نوروزی وارد مریوان شده‌اند.

ورود 100 هزار مسافر و گردشگر به مریوان

عبدالله رشیدی‌پور امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: از شروع سفرهای نوروز تا به امروز حدود 100 هزار نفر مسافر و گردشگر از باقی نقاط کشور وارد شهرستان مریوان شده‌اند.

وی در ادامه تصریح کرد: از تعداد مسافران و گردشگران وارد شده به مریوان بیش از 38 هزار نفر در این شهرستان اقامت کرده‌اند.

وی با اشاره به اختصاص چهار هتل، چهار مهمان‌پذیر،26 مدرسه و چند خانه استیجاری برای اسکان مهمان‌های نوروزی در این شهرستان خاطرنشان کرد: با اختصاص این اماکن زمینه اسکان 26 تا 27 هزار نفر مسافر به صورت شبانه در شهرستان مریوان فراهم شده است.

فرماندار مریوان عنوان کرد: برای اسکان و پذیرش مهمانان نوروزی 50 تخته چادر در دو سالن ورزشی این شهرستان برپا شده که برای اسکان و پذیرش مهمانان نوروزی در صورت نیاز از ظرفیت مساجد نیز استفاده خواهد شد.

رشیدی‌پور با بیان اینکه تعداد مسافران در مقایسه با سال گذشته به خصوص در روزهای اول تعطیلات کاهش داشته است، افزود: مسافران نوروزی در این شهرستان همواره از دریاچه زریبار، مرز باشماق، اماکن تاریخی، بازار مریوان و غیره بازدید می‌کنند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول