اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر خبر داد

جریمه 170 میلیون تومانی برای شموشک

خبرگزاری فارس: رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر از جریمه 170 میلیون تومانی برای تیم شموشک خبر داد.

جریمه 170 میلیون تومانی برای شموشک

کریم پرکاس امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نوشهر بیان داشت: برای استرداد امتیاز و بازگرداندن تیم فوتبال شموشک نوشهر اقدامات لازم در حال انجام است و این تیم ریشه‌دار و پرآوازه کشور را به نوشهر باز می‌گردانیم.

وی بیان داشت: البته پیش از این و با توجه به شرایط نامطلوب و بحرانی شموشک نوشهر، ما در همان ابتدای فصل و همچنین نیم فصل نیز قصد استرداد شموشک نوشهر را داشتیم، اما اداره کل ورزش و جوانان استان در این باره هیچگونه همکاری با ما نکرد.

پرکاس ادامه داد: با توجه به تعهداتی که در قرارداد واگذاری امتیاز شموشک نوشهر آمده بود به تعهدات عمل نشد و اکنون شموشک نوشهر با کوله‌باری از گرفتاری‌ها در بلاتکلیفی به سر می‌برد و از همین روی احتمال درخواست غرامت به نفع نوشهر دور از انتظار نیست.

وی به بدهی‌های شموشک نوشهر اشاره و تصریح کرد: یکی از تعهدات اصلی پرداخت بدهی‌های شموشک نوشهر بود که نه تنها از سوی دست‌اندرکاران شموشک نوشهر عملی نشد بلکه بر میزان بدهی‌های شموشک نوشهر نیز افزوده شد و این تیم را دچار چالش کرد.

پرکاس خاطرنشان کرد: کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نیز به‌خاطر شکایت طلبکاران از این تیم، مبلغ 170 میلیون تومان شموشک نوشهر را جریمه کرد که این مبلغ همراه با سایر بدهی‌های این تیم، رقم قابل توجهی بوجود آورده است.

رئیس اداره ورزش و جوانان نوشهر درباره تیم‌های پایه شموشک نوشهر بیان داشت: سهمیه تیم‌های نونهالان، نوجوانان و امیدهای شموشک نوشهر را با کمک اداره ورزش و جوانان نوشهر و حمایت خانواده‌های ورزشکاران در رقابت‌های کشوری حفظ کردیم و در رده نونهالان نیز شموشک نوشهر موفق به کسب عنوان سومی رقابت‌های کشوری شد، اما در مقابل تیم جوانان شموشک نوشهر با شش بازی و شش باخت و بدون گل زده، حذف شد.

وی همچنین با بیان اینکه مسئولان ورزش استان هیچگونه حمایت مالی از تیم فوتبال شموشک نوشهر به‌عمل نیاوردند، گفت: به‌زودی تیم فوتبال شموشک نوشهر را استرداد خواهیم داد و سپس با شورای شهر، شهرداری و پیشکسوتان فوتبال نوشهر شموشک را از بلاتکلیفی خارج می‌کنیم و همه تلاش ما بر این است تا شرایط حضور تیم فوتبال شموشک نوشهر را به جای لیگ دو در رقابت‌های لیگ کشوری فراهم کنیم.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول