اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گل آرا:

در انتخابی المپیک رقابت سختی در پیش داریم

خبرگزاری فارس: ملی‌پوش بوکس استان قم گفت: در پیکارهای گزینشی و انتخابی المپیک 2012 لندن در قزاقستان رقابت بسیار سختی با حریفان در پیش داریم.

در انتخابی المپیک رقابت سختی در پیش داریم

فروتن گل آرا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم اظهار کرد: تیم ملی بوکس کشورمان در حالی برای شرکت در رقابت‌های گزینشی المپیک 2012 لندن در کشور قزاقستان راهی شهر آستانه می‌شود که همگی نفرات در آمادگی کامل به سر می‌برند.

وی که یکی از نفرات اعزامی در ترکیب تیم ملی بوکس کشورمان به این رقابت‌ها خواهد بود تصریح کرد: برای اعزام به این رقابت‌ها برنامه‌ریزی خوبی از سوی فدراسیون بوکس انجام شده است و با اطمینان می‌توان در مورد آمادگی ملی‌پوشان و شرایط تیم ملی اعزامی به این مسابقات سخن گفت.

ملی‌پوش بوکس استان قم درباره آخرین وضعیت تیم اعزامی بوکس کشورمان به رقابت‌های گزینشی قاره آسیا بیان داشت: کار آماده‌سازی بوکسورهای اعزامی به آستانه با جدیت از سوی کادر فنی تیم ملی بوکس آغاز شده و ان‌شاءالله با تیمی قوی راهی مسابقات می‌شویم. ما در این مرحله از اردو کارهای تکنیکی و آنالیز حریفان را به صورت تئوری و عملی در برنامه داریم تا در نهایت بتوانیم کار کسب سهمیه تیم ملی بوکس برای حضور در المپیک لندن را در این مسابقات تمام کنیم.

گل آرا ادامه داد: بوکسورهایی از کشورهای مطرح آسیایی در اوزانی که ما نیاز به سهمیه المپیک داریم، در آستانه قزاقستان حضور دارند و در این میان برخی بوکسورهای عنوان‌دار جهانی و المپیک نیز مدعی کسب سهمیه هستند که این کار ما را سخت می‌کند.

وی عنوان داشت: به هر حال ترکیبی از بهترین نفرات بوکس کشورمان در اردو حضور دارند و با توجه به انگیزه و آمادگی مطلوبی که تیم ما دارد، یقینا با تمام توان مبارزه می‌کنیم تا ان‌شاءالله بتوانیم با کسب سهمیه کار را به خوبی پیش ببریم.

ملی‌پوش بوکس استان قم در خصوص برنامه‌های کادر فنی تیم ملی بوکس تا المپیک لندن اظهار داشت: اگر در قزاقستان سهمیه‌های خود را بدست بیاوریم، فرصت بسیار خوبی را در برنامه‌ریزی به منظور آماده‌سازی خود برای المپیک لندن خواهیم داشت و گرنه باید در سایر گزینشی‌ها به دنبال سهمیه‌های المپیک باشیم.

وی یادآور شد: در هر صورت تمام هم و غم تک تک نفرات تیم ملی بوکس، موفقیت در رویداد بزرگ المپیک است و بر این اساس با انگیزه‌تر از همیشه در اردوی تیم ملی حضور داریم تا با بهترین شرایط در قزاقستان با حریفان رقابت کنیم.

تیم ملی بوکس بزرگسالان کشورمان برای شرکت در آخرین مرحله کسب سهمیه ورودی المپیک لندن روز 13 فروردین عازم کشور قزاقستان می‌شود.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول