اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل

طالبان پاکستان: در صورت بازگشایی مسیر تدارکات ناتو، مقامات را ترور می‌کنیم

خبرگزاری فارس: طالبان پاکستان تهدید کردند که در صورت بازگشایی مسیر تدارکات ناتو در خاک پاکستان، مقامات این کشور را ترور خواهند کرد.

طالبان پاکستان: در صورت بازگشایی مسیر تدارکات ناتو، مقامات را ترور می‌کنیم

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس در اسلام‌آباد، در پیام "احسان‌الله احسان" سخنگوی طالبان پاکستان برای رسانه‌ها آمده است: اگر پاکستان مسیر زمینی ارسال تدارکات ناتو را بازگشایی کند نه تنها اعضای مجلس که این تصمیم را گرفته‌اند بلکه سایر سیاستمداران پاکستانی را که در این زمینه با مجلس همراهی کردند ترور خواهیم کرد.

سخنگوی طالبان افزود: ما به خوبی می‌دانیم که اعضای مجلس پاکستان توسط آمریکا خریداری شده و خود را به دلارهای آمریکایی فروخته و در صدد بازگشایی قانونی مسیر ناتو هستند.

وی گفت: اعضای مجلس پاکستان باید بدانند در صورت بازگشایی مسیر ناتو حتی در خانه‌های خود در امان نخواهند بود.

احسان‌الله احسان هشدار داد: رانندگان کامیون‌های ناتو را در ملاءعام سر خواهیم برید.

وی تأکید کرد: ارتش و دولت پاکستان کشور را به تباهی می‌کشانند اما طالبان در صدد تأسیس پاکستانی تازه هستند زیرا حاکمان فعلی پاکستان بردگان آمریکا هستند.

سخنگوی طالبان پاکستان با غیر قابل تحمل خواندن رفتار حاکمان پاکستان گفت: طالبان در صدد تشکیل کشوری هستند که زیر سلطه آمریکا نباشد و قانون خدا در آن کشور اجرا شود.

پس از حمله مرگبار چند ماه گذشته ناتو به خاک پاکستان که موجب کشته شدن دست‌کم 24 مرزبان پاکستانی شد، دولت اسلام‌آباد مسیر تدارکاتی ناتو را به سمت افغانستان مسدود و اعلام کرد که مجلس این کشور درباره نحوه ازسرگیری رابطه این کشور با آمریکا تصمیم‌گیری خواهد کرد.

از آن زمان تا کنون خبرهای پراکنده و غیررسمی در مورد توافق دولت پاکستان با آمریکا در مورد بازگشایی این مسیر منتشر شده است.

انتهای پیام/ص

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول