اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  آفریقا

اخوان المسلمون مصر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را بررسی می‌کند

خبرگزاری فارس: حزب آزادی و عدالت، شاخه سیاسی جماعت اخوان المسلمون مصر اعلام کرد، مسئله تمایل برخی از اعضای این حزب و جماعت جهت معرفی یک نامزد برای انتخابات ریاست جمهوری این کشور را بررسی می‌کند.

اخوان المسلمون مصر شرکت در انتخابات ریاست جمهوری را بررسی می‌کند

 به گزارش فارس به نقل از پایگاه خبری الیوم السابع، حزب آزادی و عدالت با انتشار بیانیه‌ای برای اولین‌بار از احتمال معرفی یکی از اعضای این حزب به عنوان نامزد انتخابات ریاست جمهوری این کشور خبر داد.

در این بیانیه همچنین حزب آزادی و عدالت نسبت به سلامت و بی‌طرفی انتخابات ریاست جمهوری و احتمال تقلب در آن ابراز نگرانی کرده است.

این بیانیه تاکید می‌کند، این اقدام حزب و آزادی و عدالت در راستای تمایل برخی از اعضای این حزب و همچنین جماعت اخوان المسلمون جهت معرفی نامزدی در انتخابات ریاست جمهوری صورت می‌گیرد.

در حالی‌که طبق برنامه زمانی اعلام شده از سوی شورای عالی نظامی حاکم بر مصر قرار است، تا اواخر ماه ژوئن آینده انتخابات ریاست جمهوری برگزار و قدرت به غیر نظامیان تحویل داده شود، طی هفته‌های اخیر لحن اظهارات جنبش اخوان المسلمون مصر و شورای نظامی حاکم بر این کشور تندتر شده است.

حزب آزادی و عدالت در بیانیه روز گذشته خود پافشاری شورای عالی نظامی مصر جهت حفظ قدرت را به شدت محکوم و این پرسش را مطرح کرد که آیا هدف این پافشاری تقلب در انتخابات ریاست جمهوری مصر نیست؟

خبر احتمال معرفی نامزدی از سوی اخوان المسلمون جهت شرکت در انتخابات ریاست جمهوری در حالی اعلام شد که این جماعت طی ماه‌های گذشته بارها تاکید کرده بود، هیچ نامزدی برای این انتخابات معرفی نمی‌کند.

انتهای پیام/++

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول