اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار اردبیل:

کار و سرمایه ایرانی محصول پشتکار جمعی است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل گفت: کار و سرمایه ایرانی محصول پشتکار و جدیت در انجام وظایف و بهتر شدن ایفای نقش‌ها و وظایف است.

کار و سرمایه ایرانی محصول پشتکار جمعی است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مهدی مهدی‌زاده صبح امروز در نخستین جلسه شورای اداری استان اردبیل اظهار داشت: برای تحقق پیام نوروزی مقام معظم رهبری و در حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی همه به یک جهاد واقعی در انجام وظایف و مسئولیت‌ها نیاز داریم تا بتوانیم بستر شکوفایی اقتصادی را به همراه مکمل‌های آن فراهم آوریم.

وی با یادآوری اینکه دولت خدمتگزار نهم و دهم میدان کار و سرمایه‌گذاری واقعی را فراهم کرده، خاطرنشان کرد: در هفت سال گذشته با بهره‌برداری از هزاران پروژه عمرانی، تولیدی و خدماتی و بستر کار‌آفرینی و جذب سرمایه‌گذاری‌های کلان داخلی و خارجی سعی شده تا کشور به سمت فتح قله‌های رفیع به پیش برود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل رنج تداوم و استمرار این حرکت‌ها را تکیه بر قابلیت‌ها و توانمندی‌های بی‌شمار توصیف کرد و افزود: در این عرصه باید نیروی انسانی آماده به کار را بهترین سرمایه بدانیم و از ظرفیت بی‌نظیر شکل‌ گرفته استفاده کنیم.

مهدی‌زاده در ادامه یادآور شد: در تنظیم بودجه سال آینده اولویت همچنان تکمیل طرح‌های نیمه تمام عمرانی با درصد پیشرفت بیشتر است که امیدواریم با بهره‌برداری از آنها میراثی گرانبها برای نسل‌های آینده به یادگار بماند.

این مسئول از افتتاح 700 پروژه نیمه تمام در سال 90 در این استان خبر داد و گفت: ما با توجه به کیفیت اجرای پروژه‌ها و عمل به تعهدات خود سعی کردیم پروژه‌هایی را به بهره‌برداری برسانیم که با 100 درصد قابل بهره‌برداری هستند.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل در ادامه سخنان خود بیان داشت: در سال تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی تلاش خواهیم کرد تا ضمن توجه به بند بند این پیام با مسمی به اهداف و مقصد تعیین شده برسیم که در این زمینه به همراهی دلسوزانه مسئولان دستگاه‌های ذی‌ربط نیاز داریم.

مهدی‌زاده ادامه اجرای مقتدرانه قانون هدفمند کردن یارانه‌ها، حل معضل بیکاری و مشکلات مربوط به مسکن و تاکید بیشتر بر فعال شدن کارگروه توسعه کشاورزی را از جمله اهداف و سیاست‌های راهبردی سال 91 اعلام کرد.

وی تصریح کرد: در 1.5 سال باقیمانده از عمر دولت نهم به نحوی حرکت خواهیم کرد تا ضمن تکمیل پروژه‌های نیمه تمام و کارهای بر زمین مانده مشکلاتی را برای دولت بعدی به وجود نیاوریم و بستر برای فعالیت دولت بعدی به شکل عالی فراهم شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار اردبیل توجه جدی به مناطق محروم و روستایی را از جمله اولویت‌های امسال در بخش اجرا و کارهای عملیاتی توصیف کرد و یادآور شد: تمام مدیران دستگاه‌های اجرایی با آمادگی کامل سعی می‌کنند شایسته‌ترین کارنامه را در سال مزین به تولید ملی بر جای بگذارند.

این مسئول در پایان سخنان خود اذعان داشت: برای افزایش تولید داخلی و رسیدن به مرز خودکفایی و استقلال واقعی یکی از رموز موفقیت دستیابی به خود‌باوری‌ها و شناخت استعداد‌هاست که می‌توان از این طریق به بسیاری از اهداف و برنامه‌ریزی‌‌ها دست پیدا کرد.

انتهای پیام/ن۱۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول