اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس میراث فرهنگی شهرستان نیر:

روزانه 200 نفر از موزه‌ نیر بازدید می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان نیر گفت: روزانه بیش از 200 مسافر و گردشگر ورودی به شهرستان نیر از موزه این شهرستان بازدید می‌کنند.

روزانه 200 نفر از موزه‌ نیر بازدید می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، ایرج سپیدکار بعد از ظهر امروز در جریان افتتاح اولین مرکز اقامتی گردشگران در نیر اظهار کرد: بیشترین مسافران نوروزی علاوه بر موزه از مناطق نمونه گردشگری بولاغلار ،غار گلستان و قلعه بوینی یوغون دیدن می‌کنند.

وی با اشاره به افتتاح نخستین واحد اقامتی ویژه گردشگران در شهرستان نیر خاطرنشان کرد: کمبود واحدهای اقامتی و هتل از مشکلات این شهرستان است و احداث واحدهای اقامتی از برنامه‌های مهم در منطقه است.

سپیدکار افزود: سوئیت آپارتمانی بولاغلار در زیر بنای 300 متر و با صرف اعتباری بالغ بر 200 میلیون تومان توسط بخش خصوصی ساخته شده است.

وی با یادآوری اینکه این واحد دارای پنج اتاق به مساحت 70 متر مربع می‌باشد افزود: بیش از 90 هزار گردشگر به شهرستان نیر سفر کردند.

عضو ستاد تسهیلات سفرهای نوروزی شهرستان نیر در بخش دیگری از سخنان خود گفت: علاوه بر واحد اقامتی جدیدالتاسیس، هفت مدرسه با 56 کلاس برای پذیرایی از مسافران نوروزی تجهیز شده است.

سپیدکار افزود: روزانه 600مسافر نوروزی با مراجعه به چادر های راهنمایی مسافرین نقشه و بروشورهای جاذبه های دیدنی شهرستان و استان را دریافت می کنند.

وی در پایان سخنان خود اضافه کرد: دو چادر راهنمای مسافرین نوروزی هلال احمر و کیوسک اطلاع‌رسانی و گردشگری در ورودی و خروجی شهر نیر در طول تعطیلات نوروزی فعال می‌باشند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم رئیس آموزش و پرورش شهرستان نیر هم در سخنانی اظهار کرد: از 28 اسفند ماه سال قبل تا پنجم فروردین ماه امسال 400 نفر-روز فرهنگی در ستاد اسکان نیر پذیرش شده‌اند.

عین‌الله یوسفی خاطرنشان کرد: با هدف تکریم خانواده بزرگ فرهنگیان و بازنشستگان این تعداد در قالب 100 خانوار در 6 مدرسه در قالب 59 کلاس درس پذیرش شده و اسکان یافته‌اند.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول