اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در استان بوشهر

400 هزار رأس دام علیه تب برفکی واکسینه شدند

خبرگزاری فارس: در اجرای فاز دوم طرح سراسری واکسیناسیون تب برفکی حدود 400 هزار رأس دام در استان بوشهر علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

400 هزار رأس دام علیه تب برفکی واکسینه شدند

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر به نقل از روابط عمومی اداره کل دامپزشکی استان بوشهر، در راستای طرح سراسری و همزمان فاز دوم واکسیناسیون تب برفکی در جمعیت دامی استان بوشهر حدود 400 هزار رأس دام علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

در این طرح که از 8 بهمن ماه 90 آغاز شده تعداد 15 هزار و 489 رأس گاو و گوساله و تعداد 381 هزار و 88 رأس گوسفند و بز بر علیه بیماری تب برفکی واکسینه شدند.

بر اساس این گزارش در ایستگاه سلامت و دامپزشکی که با حضور رئیس سازمان دامپزشکی در بوشهر افتتاح شده بود علاوه بر نمایش ابزار و وسایل دامپزشکی مجموعه‌ای از پوسترها، بروشورها و اطلاعیه‌های علمی و آموزشی در ارتباط با بیماری‌های مشترک بین انسان و دام و بهداشت مواد غذایی در اختیار مهمانان نوروزی قرار گرفت.

در این ایستگاه علاوه بر ارائه مسائل علمی و آموزشی، پذیرایی و اهدا کلاه به مهمانان نوروزی نیز در دستور کار قرار داشت که با استقبال ویژه مسافران نوروزی روبه‌رو شد.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول