اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام نوروز

استقبال میهمانان نوروزی از اتوبوس‌های تبریزگردی شهرداری

خبرگزاری فارس: میهمانان و گردشگران نوروزی با استقبال گسترده از اتوبوس‌های تبریزگردی، راه‌اندازی این اتوبوس‌ها از سوی شهرداری تبریز را اقدامی مثبت و قابل تقدیر از سوی مدیریت شهری تبریز دانستند.

استقبال میهمانان نوروزی از اتوبوس‌های تبریزگردی شهرداری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، طرح اتوبوس‌های تبریزگردی که طی سال‌های اخیر و در ایام تعطیلات نوروز و تابستان از سوی شهرداری راه‌اندازی و در اختیار مسافران و میهمانان ورودی به تبریز قرار می‌گیرد، امسال نیز با اختصاص 20 دستگاه اتوبوس به مرحله اجرا در آمده و طی روزهای گذشته نقش موثری در انتقال و جابجایی مسافران نوروزی تبریز به اماکن تاریخی و تفریحی و نیز موزه‌ها و دیگر اماکن دیدنی تبریز ایفا کرده‌اند.

اتوبوس‌های تبریزگردی با استقرار در مقابل اماکن تاریخی و موزه‌های تبریز طی روزهای تعطیلات نوروز امسال، اقدام به انتقال رایگان گردشگران و مسافران نوروزی به دیگر اماکن دیدنی تبریز می‌کنند و در این بین راهنمایان گردشگری نیز با استقرار در این اتوبوس‌ها و اماکن تاریخی و تفریحی، به معرفی جاذبه‌های دیدنی تبریز به مسافران می‌پردازند.

لازم به ذکر است به گفته شهردار تبریز، اتوبوس‌های تبریزگردی تا پایان تعطیلات نوروز امسال به ارائه خدمات به میهمانان و مسافران نوروزی مبادرت خواهند کرد.

همچنین میهمانان و مسافران نوروزی استفاده‌کننده از این اتوبوس‌ها، این ابتکار شهرداری تبریز را اقدامی منحصر به فرد در سطح کشور ارزیابی کرده‌اند.

انتهای پیام/خ۳۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول