اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم خبر داد

اعزام 600 دانشجوی قمی به سرزمین‌های نور

خبرگزاری فارس: مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم از اعزام 600 نفر از دانشجویان قمی به اردوهای راهیان‌نور خبر داد.

اعزام 600 دانشجوی قمی به سرزمین‌های نور

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، داوود محبی در حاشیه بازدید از اردوهای راهیان‌نور در جنوب کشور اظهار داشت: شهدا یک گنجینه عظیم معرفتی و دینی هستند که برای ما در این دوران تمام ارزش‌هایی که امام حسین(ع) به خاطر آنها قیام کرد را به منصه ظهور می‌رسانند.

وی افزود: این اردوها برای دانشجویان بیش از دیگر اقشار جامعه می‌تواند مفید باشد چرا که دوران دانشجویی با آرمان‌خواهی و حق‌طلبی قرینه است.

مسئول فرهنگی ناحیه بسیج دانشجویی استان قم ابراز داشت: دانشگاه‌های استان قم از این اردوها استقبال خوبی داشته‌اند و امسال تقریبا از تمام دانشگاه‌ها اعزام صورت گرفت.

وی ادامه داد: در مجموع 600 نفر از دانشگاه‌های قم، آزاد، پردیس، حضرت معصومه(س)، صنعتی، علمی کاربردی و مفید به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

محبی با اشاره به حساسیت‌های موجود در این اردو برای دانشجویان اظهار کرد: مسئولیت برگزاری اردوهای راهیان‌نور بسیار مسئولیت سنگینی است چرا که باید طوری رفتار کرد تا کسی از این اردوها خاطره بدی نداشته باشد.

وی با اشاره به ضرورت پررنگ کردن برنامه‌های فرهنگی در این اردوها افزود: تاثیرگذاری پایدار و گسترده در اردوهای راهیان‌نور به سرمایه‌گذاری وسیع نیاز دارد و با بودجه اندک فعلی نمی‌توان آنطور که باید از این اردوها پایگاه انسان‌سازی ساخت.

انتهای پیام/خ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول