اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل:

تعالی جامعه در گرو فرهنگ ارزشمدار دفاع مقدس است

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل گفت: جامعه اسلامی ما برای رشد و تعالی خود به حفظ و صیانت از ارزش‌های دفاع مقدس نیاز جدی دارد.

تعالی جامعه در گرو فرهنگ ارزشمدار دفاع مقدس است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، بهروز زلالی صبح امروز در آئین بدرقه 400 مددجوی کمیته امداد اردبیل در قالب کاروان راهیان نور اظهار کرد: در شرایطی که استکبار جهانی سعی می‌کند بهترین داشته‌ها و سرمایه‌های ما را مورد سنگین‌ترین هجمه خود قرار دهد پاسداری از سرمایه‌های معنوی و دستاورد فرهنگ ایثار و شهادت یک اصل مسلم است.

وی با بیان اینکه بازدید از مناطق جنگی و آشنایی با حال و هوای ایام دفاع مقدس و انتقال این فرهنگ به نسل آینده کمک می‌کند خاطرنشان کرد: شهادت پاک‌ترین و مقدس‌ترین معیار و شاخصه در حفظ حدود و شریعت اسلامی است که بر هر مسلمان در دفاع از خاک و ناموس خود واجب و اولی است.

مدیر کل کمیته امداد استان اردبیل در ادامه سخنان خود با اشاره به عزیمت جمعی از مددجویان کمیته امداد اردبیل به مناطق عملیاتی جنوب یادآور شد: در این کاروان سعی شده است بیشتر قشر نوجوان و جوان عزیمت کنند تا بتوانند فرهنگ برتر ایثار و شهادت را آموخته و برای دیگران نشر و گسترش دهند.

زلالی در بخش دیگری از سخنان خود به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی برای مددجویان نیز اشاره کرد و گفت: سعی کردیم در مناسبت‌ها و ایام مختلف به ویژه تعطیلات نوروز و تابستان با تدارک برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی برگزاری اردوها و اعزام کاروان‌های زیارتی و سیاحتی این قشر را بیشتر با مضامین و حال و هوای دستاوردهای انقلاب آشنا کنیم.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، در ادامه این مراسم جانشین بسیج کارمندان سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل نیز در سخنانی اظهار کرد: زائران اعزامی در قالب مددجویان کمیته امداد استان اردبیل به مدت یک هفته از مناطق زیارتی شلمچه، طلائیه، فکه، هویزه اروند رود بازدید می‌کنند.

شاهپور محمدی با بیان اینکه راهیان نور یک ظرفیت گسترده معنوی حاصل از فرهنگ جهاد و شهادت است اضافه کرد: باید این مسئله را به نسل‌های آینده منتقل کرد.

وی یادآور شد؛ راهیان نور مسیر انتقال فرهنگ شهادت و ایثار از پیشکسوتان به نسل‌های آینده است که باید با ظرافت و به نحو مطلوبی صورت پذیرد.

این مسئول در پایان سخنان خود از توزیع بسته‌های فرهنگی بین زائران راهیان نور خبر داد و افزود: هر کاروان را یک روحانی و راوی دوران دفاع مقدس همراهی می‌کنند.

انتهای پیام/س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول