اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور:

هیچ آمبولانس فرسوده‌ای نداریم

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور گفت: هیچ خودروی فرسوده آمبولانسی در حوزه پیش بیمارستانی نداریم.

هیچ آمبولانس فرسوده‌ای نداریم

غلامرضا معصومی در حاشیه کنگره بین‌المللی حوادث جاده‌ای بیمارستان رضوی مشهد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد در ارتباط با فرسوده‌ بودن خودروهای آمبولانسی کشور، اظهار داشت: هیچ‌ گونه خودروی آمبولانسی فرسوده در کشور نداریم و در این ارتباط می‌توان گفت که حداکثر عمر خودروهای آمبولانسی در کشور در حدود پنج سال است.

تمام خودروهای فرسوده آمبولانسی پیش‌بیمارستانی از سیستم خارج شده است

رئیس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کشور ادامه داد: با توجه به اقداماتی که تاکنون در این راستا صورت گرفته است از سال 84 خریدهایی به منظور تجهیز اورژانس پیش‌بیمارستانی صورت گرفته است و در حال حاضر تمام خودروهای فرسوده آمبولانسی از سیستم خارج شده است.

معصومی ادامه داد: در حال حاضر آمبولانس‌های شبکه بهداشت کشور نیز در حال به روز شدن سیستم خودروی آمبولانسی است و اینکه عنوان می‌کنید خودروهای آمبولانسی فرسوده است می‌توان آن را در برخی از بیمارستان‌ها تعمیم داد.

100 میلیارد تومان بودجه برای تملک و تجهیزات

وی در ارتباط با اعتبارات در نظر گرفته شده برای سال 91 به منظور تجهیز سیستم مرکز فوریت‌های پزشکی گفت: هنوز بودجه 91 در مجلس شورای اسلامی مورد بررسی قرار نگرفته است که در این راستا اعتباری که ما برای تملک و تجهیز مراکز اورژانس کشور پیشنهاد داده‌ایم در حدود 100 میلیارد تومان است علاوه بر این اعتباری در حدود 350 میلیارد تومان برای بخش جاری پیش‌بینی شده است.

انتهای پیام/س10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول