اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت ایام تعطیلات نوروز انجام شد

توزیع 5 هزار نسخه بروشور ارمغان بهاری در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان از توزیع 5 هزار نسخه بروشور ارمغان بهاری در این استان خبر داد و گفت: این اقدام به مناسبت ایام تعطیلات نوروز انجام شده است.

توزیع 5 هزار نسخه بروشور ارمغان بهاری در کردستان

حجت‌الاسلام مسعود صفی‌یاری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: این بروشورها شامل دعای ویژه حلول سال، وظایف مسافر در حین سفر، پیامک‌های نو و زیبایی‌‌های نوروزی  است.

این مسئول افزود: بیان مطالبی در خصوص دید و بازدید و معاشرت، صلح رحم، اصلاح ذات‌البین، نظافت و خانه تکانی، میهمانی، هدیه دادن و درختکاری نیز در این بروشور ارائه شده است.

وی با تاکید بر انس بیشتر با خانواده در ایام نوروز خاطرنشان کرد: ایام نوروز فرصت بسیار مناسبی برای ایجاد ارتباط بیشتر و بهتر اعضای خانواده با همدیگر است و این ارتباط و الفت در سایر روزها به دلیل اشتغالات آنها به مشاغل، تحصیل و غیره کمتر در خانواده‌ها بروز می‌کند و بنابراین باید از این فرصت استفاده کرد.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کردستان افزود: همچنین در بروشور ارمغان بهاری مسافرت‌های مشروع و وظایف مسافر در آستانه سفر نیز به اختصار توضیح داده شده است.

صفی‌یاری توجه به حجاب و عفاف را نیز در ایام تعطیلات نوروز خواستار شد و گفت: در این خصوص نیز در بروشور ارمغان بهاری مطالبی با عنوان گل عفاف توضیح داده شده است.

وی همچنین معرفی چند مکان دیدنی استان کردستان از جمله قرآن تاریخی نگل، مسجد جامع سنندج و مقبره هاجره خاتون را از دیگر مطالب درج شده در بروشور ارمغان بهاری ذکر کرد.

انتهای پیام/ن۲۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول