اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چالوس خبر داد

استقبال بی نظیر گردشگران از کلاردشت

خبرگزاری فارس: فرماندار چالوس گفت: گردشگران استقبال بی‌نظیری از کلاردشت داشته و شاهد حضور چشمگیر مهمانان نوروزی در منطقه کلاردشت هستیم.

استقبال بی نظیر گردشگران از کلاردشت

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، سید قدیر رضایی ظهر امروز در جلسه ستاد تسهیلات نوروزی شهرستان چالوس که در بخشداری کلاردشت برگزار شد، بیان داشت: کلاردشت یکی از مراکز توریست‌پذیر مازندران است و باید به نحوی شایسته پذیرای میهمانان نوروزی باشیم.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس تاکید کرد: از قبل نوروز جمعیت هلال احمر به منظور خدمت‌رسانی مطلوب در کلاردشت مستقر شدند و با اهدای 300 مترمربع زمین از سوی شورای اسلامی شهر کلاردشت ساختمان این نهاد نیز پس از تعطیلات نوروزی عید کلنگ‌زنی می‌شود.

وی با گله‌مندی از عدم فعالیت فرهنگی در ایام نوروز در کلاردشت گفت: نهادهای فرهنگی موظف بودند نسبت به نصب بنر، بروشورهای تبلیغی و و دیگر ابراز لازم برای تبلیغات در منطقه کلاردشت اقدام کنند.

رضایی اظهار داشت:همچنین هماهنگ شد 2 تن مرغ از سوی بازرگانی وارد کلاردشت شود و با همکاری تعاونی‌ها عرضه شود.

فرماندار چالوس تاکید کرد: با توجه به کنترل بازار نیز اداره بازرگانی تشدید نظارت را در منطقه کلاردشت دستور کار خود قرار داده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان چالوس بیان داشت: روسای ادارات خدماتی مانند آب، برق و گاز با حضور در منطقه باید مسایل و مشکلات مورد نظر را بررسی کنند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول