اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خطیب موقت جمعه ایلام:

اجرایی شدن بیانات رهبری معضلات را برطرف می‌کند

خبرگزاری فارس: خطیب موقت جمعه ایلام گفت: اجرایی شدن بیانات رهبری معضلات را برطرف می‌کند.

اجرایی شدن بیانات رهبری معضلات را برطرف می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام وعد مرادبیگی ظهر امروز در جمع نمازگزاران ایلامی در مسجد جامع این شهر اظهار داشت: مقام معظم رهبری امسال را به نام تولید ملی و حمایت از سرمایه ایرانی معرفی فرمودند.

وی ادامه داد: معظم‌له با عنایت به شرایط فعلی به این مهم پرداختند تا توجه همگان از جمله مردم و مسئولان را به این مسیر بیشتر از گذشته سوق دهند.

امام جمعه موقت ایلام اضافه کرد: با عنایت به نام‌گذاری امسال بسیاری از معضلات جامعه از جمله اشتغال جوانان کشور برطرف می‌شود.

مرادبیگی همچنین به سخنرانی مقام معظم رهبری در حرم رضوی اشاره کرد و افزود: دشمنان از مواضع خود عقب‌نشینی کرده و دلیل این موضوع رفع تحریم 11 کشور خارجی از ایران اسلامی است.

خطیب موقت جمعه ایلام گفت:‌ اکنون نظام مقدس جمهوری اسلامی در بهترین شرایط قرار داشته که باید مسئولان استانی نیز در راستای تولید ملی و ایجاد اشتغال توجه و عنایت ویژه داشته باشند.

وی افزود: صنایع نفت گاز بسیاری در استان ایلام ایجاد شده که توجه به رفع مشکلات آنان بسیاری از معضلات استان از جمله اشتغال جوانان را برطرف می‌کند.

وی همچنین به سال نو اشاره کرد و افزود: اسلام سفارش فراوانی در شاد زیستن مردم داشته است اما نباید شادی‌ها به حدی برسد که به طغیان و سرکشی منجر شود.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول