اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خراسان جنوبی نگین کویر ایران

اقبال: عبور مسافران 18 استان کشور از فردوس

خبرگزاری فارس: فرماندار فردوس گفت: مسافران و زائران 18 استان جنوبی و مرکزی ایران از این شهرستان عبور می‌کنند.

اقبال: عبور مسافران 18 استان کشور از فردوس

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند عباس اقبال پیش از ظهر امروز در بازدید از آبگرم معدنی فردوس اظهار داشت: مسیر ترانزیتی فردوس با عبور سالانه بیش از 6 میلیون مسافر و زائر حضرت علی ‌بن موسی‌الرضا (ع) فرصتی مناسب برای معرفی صنایع دستی استان و فردوس است.

وی از افتتاح بازارچه صنایع دستی در جوار بارگاه مطهر امامزادگان فردوس خبر داد و تاکید کرد: با هدف حمایت از تولیدات صنعتگران و همچنین معرفی صنایع دستی، سوغات و جاذبه‌های گردشگری، بازارچه صنایع دستی فردوس در جوار بارگاه مطهر امامزادگان فردوس با هشت غرفه راه‌اندازی شده است.

اقبال افزود: در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه محصولات صنایع دستی و سوغات، ایستگاه سلامت دارالشفاء امام حسین (ع) برای خدمات‌دهی به مسافران فعال است.

فرماندار فردوس با بیان اینکه مسافران و زائران 18 استان جنوبی و مرکزی ایران از مسیر مجموعه آب‌درمانی آبگرم معدنی فردوس عبور می‌کنند، گفت: مسافران و زائران بیشماری از این مسیر در حال تردد هستند و چنین آبگرمی در مسیرشان نیست و مجموعه آب‌درمانی آبگرم معدنی فردوس از ظرفیت بالایی برای جذب گردشگران و مسافران در فردوس برخوردار است.

اقبال به اهمیت صنعت توریسم و گردشگر اشاره کرد و افزود: می‌شود در این منطقه با وجود آبگرم معدنی زائران و مسافران را جذب و با اسکان آنان در فردوس کاری کرد که هم سیاحت باشد و هم زیارت و از کنار آن استفاده‌های مهمی برند.

وی با تأکید بر اینکه مجموعه آب‌درمانی و آبگرم معدنی فردوس ظرفیت عظیمی برای منطقه و فردوس به شمار می‌آید، اظهار داشت: آبگرم معدنی فردوس متعلق به همه مردم استان خراسان جنوبی، شهرستان فردوس و کشور است.

انتهای پیام/خ۳۰/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول