اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

ولاسکو:

امروز عاشق کاشان شدم / خوابیدن در کویر کاشان رؤیای من است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشورمان گفت: امروز با سفری که به کاشان و آشنایی و بازدید از آثار تاریخی این شهر داشتم عاشق کاشان شدم.

امروز عاشق کاشان شدم / خوابیدن در کویر کاشان رؤیای من است

خولیو ولاسکو که به دعوت مسئولان باشگاه باریج اسانس کاشان برای بازدید از آثار و بناهای تاریخی این شهرستان به کاشان سفر کرده است در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: از مسئولان باشگاه باریج اسانس کاشان برای این دعوت و مهیا کردن شرایط این سفر به این شهر تمدن‌ساز قدردانی می‌کنم.

وی خود را شیفته تاریخ و تمدن دانست و افزود: امروز با سفری که به کاشان و آشنایی و بازدید از آثار تاریخی این شهر داشتم عاشق کاشان شدم و در این فرصت کوتاه برای مشاهده و بازدید از مکان‌ها و بناهای تاریخی این شهر نهایت استفاده را کردم.

سرمربی تیم ملی کشورمان با ابراز تأسف از سفر کوتاه‌مدت خود به کاشان عنوان کرد: به طور یقین در فرصتی مناسب‌تر به منظور بازدید از سایر مکان‌ها و جاه‌های دیدنی و تاریخی کاشان به خصوص باغ فین زیبا به این شهر تمدن‌ساز سفر کرده و خوابیدن در کویر کاشان را که رؤیای من است را نیز تجربه می‌کنم.

خولیو ولاسکو در این سفر از بناها و مکان‌های تاریخی و قدیمی نظیر خانه طباطبایی‌ها، خانه عباسیان، آرامگاه سلطان میراحمد، برج و بارو و یخچال قدیمی کاشان دیدن کرد.

در این سفر کوتاه سرمربی تیم ملی کشورمان را رئیس فدراسیون والیبال، رئیس هیئت والیبال کاشان و مدیرعامل و سرپرست باشگاه باریج اسانس کاشان همراهی می‌کردند.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول