اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر کمیته نظارت ستاد تسهیلات زائرین استان قم عنوان کرد

نظارت 50 کارشناس بر عملکرد کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته هماهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد تسهیلات زائرین استان قم گفت: بیش از 50 کارشناس، عملکرد کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائرین را مورد بررسی کارشناسانه قرار خواهند داد.

نظارت 50 کارشناس بر عملکرد کمیته‌های ستاد تسهیلات زائرین

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم، محمدحسین خاوری‌مقدم در رابطه با وظایف کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائرین استان قم اظهار داشت: بیش از 50 کارشناس، عملکرد کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات زائرین را مورد بررسی قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه کمیته حمل و نقل و ترافیک امور امدادی، وظیفه ساماندهی وسایل حمل و نقل عمومی را بر عهده دارد افزود: مدیریت ترافیک درون‌شهری و برون‌شهری شهر مقدس قم نیز از جمله فعالیت‌هایی است که بر عهده این کمیته گذاشته شده است.

دبیر کمیته هماهنگی، نظارت و ارزیابی ستاد تسهیلات زائرین استان قم با اشاره به زمینه‌های فعالیت کمیته بهداشت و درمان عنوان کرد: نظارت بر بیمارستان‌ها، درمانگاه‌ها و داروخانه‌های سطح استان، از جمله وظایف اصلی این کمیته است، ضمن اینکه ارزیابی بهداشت و کیفیت نان نیز از دیگر وظایف این کمیته محسوب می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه نظارت بر فضای عمومی شهر از جمله، نظافت و روشنایی معابر و پارک‌ها، مسافرخانه‌ها و نحوه اسکان مسافران و زائران بر عهده ستاد تسهیلات زائرین استان قم است اظهار داشت: اطلاع‌رسانی به زائران و مسافران و توجیه آنها، معرفی جاذبه‌های فرهنگی، مذهبی و گردشگری استان به زائران و مستندسازی از نحوه خدمت‌رسانی ستاد تسهیلات به گردشگران، از جمله وظایف کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات زائرین استان قم به حساب می‌آید.

خاوری‌مقدم با اشاره به لزوم خدمت‌رسانی همه دستگاه‌های استان به زائران شهر مقدس قم گفت: تمام دستگاه‌ها و ادارات استان که در مسیر عبور و مرور زائران و مسافران استان قم واقع شده‌اند، باید خدمات مطلوبی به آنها ارائه کنند.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول