اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات مسافرین استان قم:

مستند عملکرد ستاد تسهیلات در پایان نوروز 91 پخش خواهد شد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات مسافرین استان قم گفت: مستند عملکرد ستاد تسهیلات مسافرین استان قم، در پایان تعطیلات نوروز 91 آماده نمایش خواهد شد.

مستند عملکرد ستاد تسهیلات در پایان نوروز 91 پخش خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی استان قم، ابوالقاسم مقیمی با بیان اینکه در نوروز سال گذشته خروجی خوبی برای اطلاع‌رسانی عملکردهای کمیته‌های مختلف ستاد تسهیلات وجود نداشت اظهار داشت: در نوروز سال 91 کمیته‌ای ویژه برای اطلاع‌رسانی به مسافرین تشکیل شده است تا با افزایش اطلاع‌رسانی، خدمت‌رسانی به مسافرین را آسان کنیم.

وی با اشاره به وجود برخی ظرفیت‌های گردشگری و مذهبی در سطح استان قم اعلام کرد: در حال حاضر سه تیم تصویربرداری در کمیته اطلاع‌رسانی مشغول تصویربرداری از خدمات ستاد تسهیلات مسافرین نوروزی استان قم و اقبال زائرین به اماکن گردشگری و ظرفیت‌های گردشگری سطح استان قم هستند.

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد تسهیلات مسافرین استان قم در پایان با بیان اینکه این تیم‌ها تا ششم فروردین‌ماه سال 1390 به تصویربرداری ادامه خواهند داد اعلام کرد: گروه تصویربرداری از ششم فروردین 91 الی 13 فروردین‌ماه 91 مشغول تدوین مستندهای خدمات ستاد تسهیلات و اماکن گردشگری استان خواهند بود و پس از تعطیلات نوروزی، مستندهای آماده شده برای نمایش در اختیار رسانه ملی قرار خواهد گرفت.

انتهای پیام/ح30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول