اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هزینه 150 میلیون تومانی انجام شد

اصلاح شبکه برق 19 روستای شهرستان دنا

خبرگزاری فارس: مدیر اداره برق شهرستان دنا از اصلاح شبکه برق 19 روستای این شهرستان با هزینه 150 میلیون تومانی خبر داد.

اصلاح شبکه برق 19 روستای شهرستان دنا

فضل‌الله صیادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سی‌سخت اظهار کرد: خدمت‌رسانی در نظام جمهوری اسلامی‌ یک وظیفه و افتخاری است والا که باید قدر موقعیت‌ها را در خدمت‌رسانی به مردم بدانیم.

وی در این خصوص تصریح کرد: اگر امروزه موفقیت‌ها و خدمت‌رسانی‌‌های مختلف در کشور صورت می‌گیرد همگی به برکت خون شهدای انقلاب ‌بوده و این انقلاب در راستای رسیدن به اهداف خود راهی جز خدمت صادقانه به مردم ندارد.

مدیر اداره برق شهرستان دنا درباره اقدامات صورت گرفته اخیر این دستگاه در این شهرستان عنوان کرد: به منظور پایداری ولتاژ و جلوگیری از سرقت شبکه و همچنین اصلاح شبکه‌های فرسوده، تعویض شبکه‌های برقی 19 روستا در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: با اطلاع‌رسانی به موقع به مردم و پیگیری‌های لازم این کار صورت گرفت و امیدواریم با همت دولت خدمتگزار بتوانیم مشکلات برق تمام روستاها را برطرف کنیم.

صیادی در خصوص اعتبار این طرح مهم اظهار کرد: این طرح مهم با اعتباری بالغ بر 150 میلیون تومان و برای تعویض شبکه 32 هزار متری صورت گرفته است.

وی در خصوص روستاهای تحت پوشش این طرح عنوان کرد: روستاهای دارشاهی، اسلام‌آباد، تمنک، سرتنگ ‌توت‌نده و نده تعویض گردیده و روستاهای جاتو، بی‌بی ‌زهرا خاتون، کرمی، خمینی‌آباد، معصوم‌آباد، کریک، ده‌کهنه، حمیدآباد و روستاهای پاتاوه نیز آماده واگذاری می‌باشد.

این مسئول خدمت‌رسانی برق در شهرستان دنا افزود: پروژه‌های توسعه برق شهری و روستایی با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 300 میلیون ریال، اصلاح و بهینه‌سازی و همچنین کاهش تلفات با اعتباری بالغ بر یک میلیارد و 800 میلیون ریال در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/ک20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول