اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با آخرین روزهای سال 90

منصوری اعتبارنامه خود را دریافت کرد

خبرگزاری فارس: با نزدیک شدن با آخرین روزهای سال 90 نماینده منتخب شهرستان کاشان و آران و بیدگل در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مردم اعتبارنامه خود را از فرماندار کاشان دریافت کرد.

منصوری اعتبارنامه خود را دریافت کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، فرماندار کاشان شامگاه امروز در این مراسم که در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزار شد اظهار کرد: نمایندگی مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل با کسب اکثریت آرا که بیانگر اعتماد مردم است یک افتخار بزرگ برای نماینده منتخب محسوب می‌شود.

علیرضا جوادی، از تمامی نامزدهای نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کاشان و آران و بیدگل قدردانی کرد و گفت: نامزدهای انتخابات در این دوره با حضور خود و هزینه شخصی باعث رونق انتخابات و گرم شدن تنور انتخابات شدند تا با حضور بالای 75 درصد مردم این دو شهرستان در انتخابات، حماسه‌ای دیگر رقم زند و ضمن خشنودی مقام معظم رهبری، توطئه دشمن خارجی و داخلی را برای تحریم انتخابات نیز نقش بر آب کند.

وی همچنین ضمن تقدیر از حضور همگانی مردم این دو شهرستان در انتخابات 12 اسفندماه و زحمات هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات عنوان کرد: حضور مردم شهرستان‌های کاشان و آران و بیدگل در این دوره انتخابات 20 درصد نسبت به دوره قبلی افزایش داشته است که این امر نشان‌دهنده اعتماد مردم به نظام جمهوری اسلامی است.

فرماندار کاشان در ادامه، هماهنگی مجموعه شهرستان کاشان و آران بیدگل را در رشد و تعالی همه جانبه در همه عرصه‌های این دو شهرستان را حائز اهمیت خواند و گفت: انتظار می‌رود در سایه وحدت و تعامل این دو شهرستان شاهد رشد و شکوفایی این منطقه در کشور باشیم.

در ادامه این مراسم حجت‌الاسلام حبیب‌الله یوسفی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات شهرستان کاشان و آران و بیدگل نیز ضمن تقدیر از حضور مردم در انتخابات و تلاش مسئولان برگزار کننده، بر نقش مهم خبرنگاران در انتخابات تأکید کرد و گفت: خبرنگاران شهرستان کاشان، با اطلاع‌رسانی صحیح و به موقع نقش مهمی در گرم کردن تنور انتخابات داشتند.

نماینده منتخب شهرستان کاشان و آران و بیدگل نیز در این مراسم ضمن تبریک سال نو و پیروزی ملت ایران در انتخابات 12 اسفند ماه سال جاری، حضور همگانی مردم ایران در انتخابات را موجب خرسندی مقام عظمای ولایت قلمداد کرد.

عباسعلی منصوری آرانی در ادامه حضور مردم در انتخابات و زحمات دست‌اندرکاران برگزاری این عرصه سیاسی-اجتماعی را شایسته تقدیر دانست و گفت: این عزیزان از ماه‌ها قبل تلاش خود برای برگزاری انتخاباتی سالم و بدون کوچکترین تنش آغاز کردند و موجب شدند تا به مانند دیگر نقاط کشور شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرنشاط در این دو شهرستان باشیم.

وی خاطرنشان کرد: امید است با دعای خیر مردم، ضمن کسب رضایت خداوند در مدت چهار سال خدمتگزاری خود به عنوان خادم به ملت و نظام و همکاری مردم بتوانم برای ارتقای اسلام، نظام و آبادانی کشور فعالیت کنم.

منصوری آرانی از دیگر نامزدهای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه که با حضور و تلاش خود صحنه انتخابات را گرم کردند تشکر کرد و بیان کرد: برای رسیدن به هدف، از مشورت‌ها و راهنمایی‌های آنان در طول مدت نمایندگی خود استفاده می‌شود. 

نماینده منتخب شهرستان کاشان و آران و بیدگل همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های علی اصغر گرانمایه‌پور در مدت هشت سال گذشته برای به نتیجه رسانیدن پروژه‌های این دو شهرستان بیان کرد: انتظار داریم با همکاری مردم و مسئولان این دو شهرستان بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام باقی مانده را به سرانجام برساند.

مراسم اعطای اعتبارنامه عباسعلی منصوری نماینده منتخب مردم شهرستان کاشان و آران و بیدگل در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور معاون استاندار اصفهان و فرماندار شهرستان کاشان، معاون سیاسی-اجتماعی فرماندار کاشان، اعضای هیئت‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات و بازرسان انتخابات در سالن اجتماعات فرمانداری ویژه شهرستان کاشان برگزار شد.

انتهای پیام/س10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول