اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فرودگاه پارس‌آباد:

تجهیزات، فرودگاه پارس‌آباد را رونق داد

خبرگزاری فارس: رئیس فرودگاه پارس‌آباد گفت: تجهیز فرودگاه شهرستان مرزی پارس‌آباد به امکانات و تجهیزات مدرن به رونق و توسعه و آبادانی منطقه مغان کمک می‌کند.

تجهیزات، فرودگاه پارس‌آباد را رونق داد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل محمد مهدی سرگزی در نشست با فرماندار پارس‌آباد برای رفع برخی از مشکلات فرودگاه این شهر اظهار کرد: فرودگاه پارس‌آباد از قدیمی‌ترین فرودگاه‌های استان اردبیل است که با واگذاری آن از کشت و صنعت مغان به شرکت مادر تخصصی فرودگاه‌های کشور توسعه و تجهیز آن به سرعت در حال انجام است.

وی از مجهز شدن این فرودگاه به سامانه کمک ناوبری در روزهای اخیر خبر داد و تصریح کرد: فرودگاه‌های کشور برای خرید و در اختیار گذاشتن این دستگاه بیش از یک میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کردند.

سرگزی یکی از سیاست‌ها و هدف‌گذاری‌های اصلی در این فرودگاه را توسعه پروازها به نقاط مختلف حتی کشورهای همسایه توصیف کرد و افزود: با نصب و بهره‌برداری از سامانه کمک ناوبری شاهد بهبود طرح‌های ورودی و خروجی فرودگاه پارس‌آباد هستیم.

این مقام مسئول اضافه کرد: ایمنی پروازها و ظرفیت هوایی و همچنین کیفیت ورود و پرواز هواپیماها بهبود و ارتقا می‌یابد.

وی از همت و خدمات تیم بررسی پروازی سازمان هوایی کشور در نصب و کنترل این دستگاه قدردانی کرد.

رئیس فرودگاه پارس‌آباد ادامه داد: با تأیید نهایی و استاندارد بودن تجهیزات و امکانات جدید پروازها با ایمنی و رعایت برخی از امنیت‌ها انجام شده و مشکلات سابق برطرف می‌شود.

سرگزی در ادامه سخنان خود بیان کرد: فرودگاه پارس‌آباد در پیشرفت و توسعه همه‌جانبه شمال استان نقش اساسی ایفا می‌کند و از مؤلفه‌های اصلی پیشرفت استان اردبیل نیز به شمار می‌رود.

وی ضرورت انجام پروازهای مرتب و منظم را از نیازهای جدی برشمرد و گفت: مراحل مختلف اجرای نصب سامانه کمک ناوبری با بهره‌گیری از توان نیروهای داخلی و متخصصان انجام شده و بیش از 260 هزار دلار نیز در این زمینه سرمایه‌گذاری شده است.

فرماندار پارس‌آباد نیز در این جلسه در سخنانی کوتاه خواستار برقراری پروازهای بیشتر به ویژه پروازهای زیارتی از فرودگاه پارس‌آباد شد.

ولی کریمی افزود: مردم سال‌ها است که انتظار برقراری چنین پروازهایی را می‌کشند که امیدواریم این امر به سرعت محقق شود.

انتهای پیام/س20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول