اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خبر تعطیلی مدارس بجنورد صحیح است

خبر سایت ایرنا از سوی مدیرکل بحران خراسان شمالی تکذیب شد

خبرگزاری فارس: خبر سایت ایرنا مبنی بر باز بودن مدارس بجنورد در روز چهارشنبه 24 اسفند که به نقل از آموزش و پرورش این شهرستان درج شده بود، از سوی مدیرکل مدیریت بحران خراسان شمالی تکذیب شد.

خبر سایت ایرنا از سوی مدیرکل بحران خراسان شمالی تکذیب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد این اقدام مغرضانه خبرگزاری ایرنا که اخیراً نیز به خاطر این بداخلاقی مورد انتقاد بسیاری از خبرنگاران خراسان شمالی قرار گرفت، در حالی است که این خبرگزاری در جلسه اضطراری مدیریت بحران استان دعوت شده، لیکن مثل بسیاری از جلسات در این نشست غیبت داشته است.

سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی با تأکید بر اینکه خبر خبرگزاری فارس کاملاً صحیح بوده است، گفت: آموزش و پرورش کلا مدارس و مهدها را در این روز تعطیل کرده بود و قرار بوده در صورت‌جلسه هم مصوب کنیم.

محمد آروین در این زمینه توضیح داد: در جلسه اضطراری اعضا مدیریت بحران استان دستگاه‌هایی چون محیط زیست، منابع طبیعی و هواشناسی به خاطر غلظت هوای بجنورد تأکید داشتند که مهد کودک و مدارس حتماً تعطیل بشود که این کار هم انجام شد.

مدیرکل فنی استانداری خراسان شمالی با اشاره به اینکه خبر تعطیلی مدارس بجنورد پس از تأیید از قول مدیران به سرعت در خبرگزاری فارس مخابره شد افزود: این خبر کاملاً صحت داشته و درست بوده و خبرگزاری ارزشمند فارس مثل بسیاری از خبرهای دیگر در استان این رویداد را به سرعت پوشش دادند.

آروین با اشاره به اینکه خبرگزاری فارس خبرگزاری پیشتاز استان در انعکاس اخبار حوادث غیرمترقبه و سایر بخش‌ها است، افزود: صحت این خبر مثل تمام اخبار فارس درست است و اینکه سایت ایرنا عمداً یا هر دلیلی بدون مذاکره در این زمینه کار کردند جای سوال دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلظت هوای بجنورد طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه به خاطر ذرات معلق در حالت بی سابقه به بالاترین حد خود 281 میکروگرم رسیده بود که در کار بسیاری از شهروندان به ویژه بیماران تنفسی اختلال ایجاد کرد که پیرو آن مدارس به حالت تعطیل درآمدند.

سایت ایرنا خبر غلظت بی‌سابقه هوای بجنورد را با چند ساعت تأخیر از خبرگزاری فارس از قول سرپرست مدیریت بحران خراسان شمالی مخابره کردند.

گفتنی است، پیش از این نیز خبرهای سایت ایرنا در خراسان شمالی بارها از سوی دستگاه‌ها از جمله آب منطقه‌ای استان، رئیس دانشگاه پیام نور استان در مورد ویژه‌نامه خاتون و ... تکذیب شده بود.

پیگیری‌های خبرنگار فارس برای توضیحات رئیس آموزش و پرورش بجنورد در مورد خبر تعطیلی مدارس و روشن شدن موضوع به  خاطر سفر وی از ابتدای رو گذشته میسر نشد.

رئیس آموزش و پرورش بجنورد در مصاحبه یکی از رسانه‌های استان بر تصمیم گیری مدیریت بحران خراسان شمالی برای تعطیلی مدارس صحه گذاشته است.

خبرگزاری فارس دفتر خراسان شمالی حق شکایت از دفتر سایت ایرنا در استان به خاطر اتهام افترا را محفوظ می‌داند.

انتهای پیام/ی20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول