اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس پیگیری می‌کند

کوچه‌ها پرآب، شهرداری بهشهر در خواب

خبرگزاری فارس: چند روزی است که باران و برف امان مردم را بریده و در شرایطی که برخی از کوچه‌های بهشهر پر از آب شده، گویا شهرداری بهشهر در خواب است.

کوچه‌ها پرآب، شهرداری بهشهر در خواب

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، صبح امروز پیرو تماس یکی از اهالی کوچه شهید متقی این شهرستان که از وضعیت آبگرفتگی این نقطه از شهر شکایت داشت به محل مذکور رفتیم.

کوچه شهید متقی در حوالی چهارراه سلامت یا همان چهارراه گرگان خودمان واقع است.

یعنی با بافت فرسوده و قدمت بیش از یک ساله‌ای که دارد یکی از محله‌های قدیمی شهرستان بهشهر است و البته کنار آن ساخت و سازهای جدید هم به چشم می‌خورد.

آن طور که یکی از اهالی می‌گفت: بارها و بارها از آبگرفتگی این کوچه به شورای شهر و شهرداری اعلام شد، برای بازدید هم آمدند، مقداری هم سنگریزه ریخته شد، اما فایده‌ای نداشت.

پیرو این گزارش با یکی از اعضای شورای شهر هم تماس گرفتیم، او موضوع تعریض خیابان را به میان آورد و گفت: تا این کوچه تعریض نشود از آسفالت هم خبری نیست.

اما ساکنان کوچه شهید متقی می‌گویند: ما برای تعریض آماده‌ایم، اما گویا خود شهرداری بودجه و اعتبار ندارد و پیش‌قدم نمی‌شود؛ ولی به هر حال آبگرفتگی معابر و اینکه رفت و آمد ساکنان کوچه به سختی انجام می‌شود را باید حل کند.

اهالی کوچه شهید متقی معتقدند شاید شهرداری تا 20 سال دیگر هم نتواند دست به تعریض بزند و این درست نیست که آن‌ها همچنان در روزهای بارانی از روی چاله‌های آب رد شوند.

موضوع دیگری که اهالی مطرح کردند: جمع شدن جانوران موذی است که آسایش مردم را به هم زده و شهرداری باید فکری به حال این موضوع هم بکند که همه این‌ها با یک آسفالت حل می‌شود.

به گزارش فارس، در روزهای بارانی، اهالی مهدیه، کشتارگاه و قائم هم با آبگرفتگی معابر روبرو می‌شوند با این تفاوت که کوچه‌های آن‌ها آسفالته است.

اعضای شورای اسلامی و شهرداری بهشهر طی چند سال گذشته در زیبایی و پاکیزگی شهر تلاش‌های زیادی انجام دادند و حتی تقدیرهای زیادی از سوی شهروندان داشتند، اما گاه یک مشکل کوچک بسیاری از زحمات آن‌ها را زیر سوال می‌برد. بهتر است این اعضا با نخستین تماس یا شکایت شهروندان، هر چه زودتر برای حل موضوع دست به کار شوند و بهانه نیاورند.

انتهای پیام/ن۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول