اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یک روز مانده به پایان سال

گرد و خاک اهواز را تعطیل کرد

خبرگزاری فارس: به دلیل شدت یافتن میزان ذرات معلق گرد و غبار از شامگاه دیروز در اهواز، ادارات مرکز استان در آخرین روز کاری امسال تعطیل شدند.

گرد و خاک اهواز را تعطیل کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، فرمانداری اهواز طی اطلاعیه‌ای همه ادارت و مراکز شهرستان را به استثنای بانک‌ها و مراکز درمانی به دلیل غلظت زیاد گرد و خاک تعطیل اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار فارس، مدارس شهرستان که در هفته گذشته نسبت به توزیع پیک بهاری اقدام کرده بودند و در هفته جاری تعطیل شده بودند و بسیاری از کارکنان ادارات نیز امروز در آخرین روز کاری سال 90 در مرخصی به سر می‌برند با این وجود، فرمانداری به علت گرد و غبار شدید رسماً همه ادارات به جز بانک‌ها و مراکز درمانی وخدماتی را تعطیل کرد.

هوا‌شناسی خوزستان در اطلاعیه 118 خود از وقوع این پدیده برای چندمین بار در هفته جاری خبر داده و اعلام کرده بود: ترکیب تصاویر ماهواره با نقشه‌های پیش بینی عددی این اداره کل نشان دهنده حرکت گرد و غبار شکل گرفته بر روی عراق به سمت استان خوزستان است.

در هفته گذشته، 21 اسفندماه نیز به علت گرد و خاک بسیار شدید مدارس و ادارات اهواز و چند شهر خوزستان به تعطیلی کشیده شد.

هم اکنون آسمان اهواز از شدت گردو خاک به رنگ زرد بوده و دمای هوا که در روزهای گذشته گرم شده و نوید بهار را می‌داد، به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش یافته است.

انتهای پیام/س20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول