اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

دستگیری اعضای یک گروه تروریستی قطری در فرودگاه بیروت

خبرگزاری فارس: نیروهای امنیتی لبنان طی عملیاتی در فرودگاه بین المللی بیروت موفق شدند، اعضای یک گروه تروریستی قطری را دستگیر کنند که قصد سفر به سوریه و انجام عملیات‌های خراب‌کارانه در آن کشور را داشتند.

دستگیری اعضای یک گروه تروریستی قطری در فرودگاه بیروت

به گزارش فارس به نقل از روزنامه لبنانی "البناء"، نیروهای امنیتی لبنان طی عملیاتی در فرودگاه بین المللی بیروت موفق شدند، اعضای یک گروه تروریستی قطری را دستگیر کنند که قصد سفر به سوریه و انجام عملیات‌های خراب‌کارانه در آن کشور را داشتند.

همچنین نیروهای امنیتی سوریه از دستگیری ده‌ها فرد مسلح از اتباع کشورهای مختلف غربی و عربی در منطقه "الزبدانی" در سوریه خبر داده و اعلام کردند: درمیان افراد دستگیر شده سه فرانسوی، چهار انگلیسی و 64 ترک دیده می‌شود.

روزنامه البناء با اشاره به حضور عناصر مسلح لیبیایی در جریان درگیری‌های داخلی سوریه نوشت: جسد صدها نفر از این افراد همچنان در صحنه درگیری‌ها باقی مانده است.

این روزنامه تاکید کرد که برخی از این افراد با طی کردن مسیرهای کوهستانی و صعب العبور خود را به سوریه رسانده و برخی دیگر از طریق بندر "اسکندرون" در ترکیه وارد خاک سوریه شده‌اند.

این روزنامه لبنانی از دستگیری عوامل عملیات تروریستی شهر حمص سوریه خبر داد که طی آن بسیاری از مردم غیرنظامی سوریه کشته شدند.

انتهای پیام/++ 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول