اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

آمادگی 5 منطقه گردشگری صومعه‌سرا در نوروز 91

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از آمادگی مناطق بکر گردشگری تالابی باقلاکش، منطقه کوهپایه‌ای تنیان، منطقه جنگلی سیاه کوه، نمونه گردشگری نوخاله و منطقه تاریخی گسکرات در ایام نوروز خبر داد.

آمادگی 5 منطقه گردشگری صومعه‌سرا در نوروز 91

کریم شعبانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در صومعه‌سرا با اشاره به آمادگی ارگان‌های این شهرستان در راستای پذیرایی از مهمانان و مسافران نوروزی، اظهار داشت: در حال حاضر تمام چادرهای اسکان نیروی انتظامی، امداد و نجات و گشت‌های خدمات شهری و رفاهی، تیم‌های بهداشتی و خودروهای امداد و نجات جاده‌ای در صومعه‌سرا به حالت آماده‌باش در آمده‌اند.

وی با بیان اینکه باید برای مهمانان و مسافران نوروزی ایام خوش و شادی را فراهم کرد، افزود: استقبال خوب و شایسته موجب ایجاد سفری شیرین و ماندگار در اذهان مسافران می‌شود.

فرماندار صومعه‌سرا، مدیریت در اجرای درست و سنجیده طرح‌ها و برنامه‌ها در ایام نوروز را بسیار مهم خواند و تصریح کرد: مدیران و مسئولان دقت و سرعت بیشتری در اجرای برنامه‌های نوروزی و پایان پروژه‌های عمران شهری و روستایی داشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: ارائه خدمات رفاهی و سرگرمی مسافران در فراگیری رضایت مردمی تاثیرگذار بوده و باید در ایام تعطیلات نوروزی میزبانی شایسته برای مسافران باشیم.

شعبانی با اشاره به مناطق و فضاهای بکر گردشگری قابل بازدید مسافران نوروزی در ایام تعطیلات یادآور شد: بالغ بر پنج منطقه بکر گردشگری طبیعی و تاریخی در صومعه‌سرا وجود دارد که در ایام مذکور آماده بازدید مسافران نوروزی است.

وی، منطقه ساحلی تالابی باقلاکش، منطقه نمونه گردشگری جلگه‌ای کوهپایه‌ای تنیان، کوهپایه‌ای جنگلی سیاه کوه، منطقه نمونه گردشگری نوخاله و گردشگری تاریخی شهر مدفون و مناره گسکرات را از جمله این مناطق بکر گردشگرپذیر در صومعه‌سرا عنوان کرد.

فرماندار صومعه‌سرا از جذب سرمایه‌گذار برای سرمایه‌گذاری در راستای وسعت و گسترش فضای تفریحی در پنج منطقه گردشگری مذکور خبر داد و اذعان داشت: مطالعات تفصیلی این طرح‌های گردشگری انجام شده و در حال جذب سرمایه‌گذار بخش‌خصوصی برای سرمایه‌گذاری در آن فضاها هستیم.

وی با بیان اینکه بیشتر مردم نسبت به وجود فضاهای منحصر به‌فرد طبیعی در مناطق روستایی و کوهپایه‌ای صومعه‌سرا ناآشنا هستند، گفت: صومعه‌سرا به هیچ عنوان یک منطقه ترانزیتی صرف برای ورود به شهرهای غربی استان نیست.

شعبانی تاکید کرد: صومعه‌سرا با داشتن تمام قابلیت‌های خدماتی و امکانات رفاهی و روستاهای سرسبز و زیبای گردشگری علاوه بر یک منطقه ترانزیتی، دارای استراحت‌گاه‌ها و تفریح‌گاه‌های مناسب برای ایجاد لحظاتی ناب، ماندگار و خوش در ایام تعطیلات نوروزی است.

به گفته فرماندار صومعه‌سرا، در راستای اجرای طرح اسکان علاوه بر آمادگی هتل‌ها و مسافرخانه‌ها، بهترین مدارس این شهرستان با امکانات رفاهی برای اسکان مسافران آماده و مهیا شده است.

وی، از برپایی غرفه‌های بازدید و فروش صنایع‌دستی به صورت ویژه در ایام نوروز در صومعه‌سرا خبر داد و بیان داشت: این نمایشگاه در مقابل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی صومعه‌سرا با آغاز سفرهای نوروزی برای بازدید و خرید همگان گشایش می‌یابد.

شعبانی، با اشاره به توزیع بروشورهای راهنمای اماکن اسکان مسافران و هدایت به مناطق گردشگری صومعه‌سرا، بیان داشت: بروشورهای راهنمای مسافر در ورودی شهر توسط مامورانی مشخص در اختیار مسافران قرار داده می‌شود.

وی، اجرای طرح‌های بازرسی و کنترل تمام گشت‌های نظارتی را تا پایان تعطیلات سال نو برای رفاه حال مسافران و بررسی انتقادات و پیشنهادات آنها دانست.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول