اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فعال کاروان منادی آزادی فلسطین:

آزادی فلسطین آرمانی مقدس است

خبرگزاری فارس: فعال کاروان منادی آزادی فلسطین گفت: آزادی فلسطین، آرمانی مقدس نشأت گرفته از تفکرات امام راحل است.

آزادی فلسطین آرمانی مقدس است

محمدحسین قدمی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: به عنوان یک وظیفه دینی و میهنی در راستای اهداف امام راحل تاکنون با افتخار در تمامی حرکت‌هایی که در این زمینه انجام شده، حضور یافته‌ام.

وی افزود: سال گذشته تا دریای مدیترانه این کاروان را همراهی کردم و این حرکت‌ها برای من و خانواده‌ام یک افتخار بزرگ است.

نویسنده کتاب دفاع مقدس که به عنوان عکاس و گزارشگر این کاروان را همراهی می‌کرد گفت: تأثیر این نوع حرکت‌ها را بسیار مثبت و مفید می‌دانم و معتقدم زنده بودن و زندگی کردن بدون قدم برداشتن در راه آرمان‌ها و اهداف مقدس اسلام عبث و بیهوده است.

قدمی تصریح کرد: یک فرد مسلمان وظیفه دینی و مذهبی‌اش ایجاب می‌کند که در این نوع جنبش‌ها فعالانه تلاش کند.

وی ادامه داد: تا اسلام است، فلسطین و بیت‌المقدس پایدار خواهد بود و مردم مظلوم غزه بدانند که در راستای آزادی آنها از هیچ تلاشی دریغ نخواهیم کرد.

مسئول واحد مجازی خواهران امت واحده که این کاروان را همراهی می‌کرد نیز ادامه داد: تا خروج کاروان از ایران، آنها را همراهی می‌کنیم و مسئولیت من آشنایی این کاروان با فرهنگ، آداب و رسوم مردم ایران و پاسخ به سئوالات آنان در این زمینه است.

ندا معمولیان عنوان کرد: درباره موضوع فلسطین در ایران همواره صحبت زیاد شده و رسانه‌ها در این زمینه زیاد گفته و نوشته‌اند، ولی کمتر مردم عادی ما دنبال راه حل عملی برای این موضوع بوده‌اند.

وی این نوع حرکت‌ها را راه حل مفید و مثبت برای نجات فلسطین دانست و تصریح کرد: ما باید صدایمان را از ایران به بیرون بفرستیم و این نوع حرکت‌ها کمک کننده به این مهم است.

مسئول واحد مجازی خواهران امت واحده یادآور شد: رسانه‌های غربی همواره اتفاقات داخل ایران را کم رنگ و جهت‌دار منتشر می‌کنند و آنها را تحریف کرده و در راستای اهداف خود برای مخاطبان منعکس می‌کنند.

معمولیان خاطر نشان کرد: رسانه‌های غربی نمی‌خواهند مردم جهان بدانند که موج بیداری اسلامی نشأت گرفته از الگوی انقلاب اسلامی و اهداف امام راحل است.

وی گفت: در موضوع آزادی فلسطین، فعالان زیادی وجود دارند ولی اغلب محدود و بسته عمل می‌کنند برای عمومیت دادن به این حرکت مقدس و انقلابی و آشنایی مردم سراسر جهان به این موضوع باید گفتمان‌های زیادی داشت و جنبش‌های زیادی صورت پذیرد تا مصائب مردم مظلوم فلسطین و غزه به گوش جهانیان آزادیخواه برسد.

مسئول واحد مجازی خواهران امت واحده اذعان داشت: ما زنان ایران با عشق و علاقه وحدت خود را با زنان فلسطین، لبنان و غزه و تمام مادرانی که در سراسر دنیا مورد ظلم قرار گرفته‌اند ابراز می‌داریم و به آنها می‌گوییم شما تنها نخواهید بود.

انتهای پیام/ن۱۰/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول