اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خبر داد

راه‌اندازی 14 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم

خبرگزاری فارس: رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر از راه‌اندازی 14 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم خبر داد.

راه‌اندازی 14 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم

مهرداد حسین‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در عسلویه اظهار داشت: مسئله بهداشت یکی از مسائل مهمی است که در راستای حفظ سلامت و ایمنی کارکنان شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی باید مورد توجه قرار گیرد و همواره اقدامات مهمی در این راستا صورت گرفته است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر خاطر نشان کرد: ارائه خدمات به قشر کارگری و مدیران و مسئولان صنعتی و تامین سلامت ایشان از مسائل مهمی است که در توسعه اقتصاد کشور و جلوگیری از ایجاد خلل در خدمات صنعتی در استان بوشهر مورد توجه قرار دارد.

حسین‌زاده اذعان داشت: سازمان منطقه ویژه پارس در اجرای معاینات دوره‌ای (طب صنعتی) شاغلان در این منطقه اعم از رسمی، پیمانی و ارکان ثالث همراهی و همکاری خوبی با بهداشت و درمان صنعت نفت داشته که قابل تقدیر است.

وی در همین راستا عنوان کرد: انجام مداوم و منظم معاینات دوره‌ای (طب صنعتی) کارکنان و شاغلان در منطقه ویژه پارس از مهم‌ترین برنامه‌های بهداشت و درمان صنعت نفت در استان بوشهر است که هر ساله در این منطقه اجرا می‌شود.

این مسئول بیان داشت: خوشبختانه معاینات طب صنعتی کارکنان پارس جنوبی به خوبی انجام شد که در این راستا همکاری و حمایت‌های منطقه ویژه با بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر قابل تقدیر است.

رئیس بهداشت و درمان صنعت نفت بوشهر اضافه کرد: خدمت به مردم یکی از شیرینی‌های مسئولیت در نظام مقدس جمهوری اسلامی است و انتظار می‌رود تمامی مسئولان در این راستا گام بردارند.

حسین‌زاده ابراز داشت: حوزه صنعت نفت یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اشتغال در استان بوشهر است و مساله مهمی همچون سلامت باید به طور خاص در این منطقه مورد توجه قرار گیرد.

وی از راه‌اندازی 14 بخش تخصصی و فوق‌تخصصی در بیمارستان توحید جم خبر داد و گفت: بیش از 25 پزشک متخصص و فوق‌تخصص در این بخش‌ها فعالیت دارند و بیشترین و باکیفیت‌ترین خدمات درمانی را ارائه می‌دهند.

 

حسین‌زاده بیان کرد: جلب رضایت مراجعه‌کنندگان و بیماران از مهم‌ترین اولویت‌های این مجموعه است که امیدوار هستیم در این مسیر به موفقیت لازم برسیم.

 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول